۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهرستان کنگان » مقالات
  • شناسه : 446
  • ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۳
  • 385 بازدید
  • ارسال توسط :
هتل پنج ستاره کنگان ومطالبات مردم!!!

هتل پنج ستاره کنگان ومطالبات مردم!!!

🌏هتل پنج ستاره کنگان ومطالبات مردم!!! 🌐بنک نیوز🔹️یادداشت: محمد عبدالهی ◀️امروز تنها هتل پنج ستاره استان بوشهر توسط وزیر محترم میراث فرهنگی و گردشگری افتتاح شد که بازتاب خوبی در رسانه‌های استان نیز داشت.در کنار بیم و امیدهای افتتاح این هتل به چند نکته کوچک لازم است توجه شودتا شیرینی این افتتاح را دوچندان کند […]

🌏هتل پنج ستاره کنگان ومطالبات مردم!!!

🌐بنک نیوز
🔹️یادداشت: محمد عبدالهی

◀️امروز تنها هتل پنج ستاره استان بوشهر توسط وزیر محترم میراث فرهنگی و گردشگری افتتاح شد که بازتاب خوبی در رسانه‌های استان نیز داشت.در کنار بیم و امیدهای افتتاح این هتل به چند نکته کوچک لازم است توجه شودتا شیرینی این افتتاح را دوچندان کند .

◀️آن طور که در متن خبرگزاری‌ها و رسانه‌های خبری آمده بود این هتل با هزینه ۳۵۰میلیارد تومان ساخته شده است که صد البته مبلغ اندکی نیست.اگر مدیریت این هتل قصد صرفه‌جویی در هزینه و بهره وری لازم از این مجموعه داشته باشد بهتر است ضمن تعامل با مسئولان محلی و شهرستانی اگر قرار بر استخدام نیرویی داشته باشد از جوانان جویای کار این شهرستان بهره جوید . مزیت استخدام نیروهای بومی لا اقل در این خواهد بود که نیاز به گرفتن هواپیمای چارتری ندارند و نیروها نیاز به خوابگاه و پرواز نخواهند داشت وهزینه های اضافی را برای هتل رقم نخواهند زد.

◀️ امید داریم و امیدواریم تمامی مسئولان اجرایی شهرستان و در رأس آنها فرماندار محترم و نماینده گرامی مجلس و ضمن تعامل با مدیریت این هتل تمامی تلاش ها و رایزنی های خود را در راستای جذب نیرو بومی در این هتل به کار بندند تا حقی از مرزبانان همیشگی خلیج فارس ضایع نشود.

بنکخبر #بنکنیوز #کنگان#بنک#هتل_ پتروجم#برکه چوبان#اشتغال#آموزش

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*