۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 6837
  • ۱۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵
  • 142 بازدید
  • ارسال توسط :
مهلت ارسال آثار به رویداد رسانه ای جنوب تا ۲۵ تیرماه/توسعه رسانه در جنوب را ضرورت می دانیم

مهلت ارسال آثار به رویداد رسانه ای جنوب تا ۲۵ تیرماه/توسعه رسانه در جنوب را ضرورت می دانیم

مهلت ارسال آثار به رویداد رسانه ای جنوب تا ۲۵ تیرماه/توسعه رسانه در جنوب را ضرورت می دانیم     دبیر نخستین رویداد رسانه ای جنوب استان بوشهر گفت: جنوب استان بوشهر، نقشی فراملی در حوزه های مختلف به ویژه صنعت و انرژی دارد و توسعه رسانه ای این منطقه، ضرورتی انکار ناپذیر است. به […]

مهلت ارسال آثار به رویداد رسانه ای جنوب تا ۲۵ تیرماه/توسعه رسانه در جنوب را ضرورت می دانیم

 

 

دبیر نخستین رویداد رسانه ای جنوب استان بوشهر گفت: جنوب استان بوشهر، نقشی فراملی در حوزه های مختلف به ویژه صنعت و انرژی دارد و توسعه رسانه ای این منطقه، ضرورتی انکار ناپذیر است.

به گزارش آوای بوشهر؛ عباس اعتمادی پور با بیان اینکه نقش رسانه در دنیای امروز و توسعه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی جوامع کلیدی است تصریح کرد: با همکاری خانه مطبوعات استان بوشهر و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جم، طرحی را برای همگرایی و هم افزایی حوزه رسانه ای جنوب استان بوشهر آماده کردیم که امیدواریم با استقبال خوب اهالی رسانه جنوب استان، شاهد برگزاری این رویدادی مطلوب و استاندارد باشیم.

وی با دعوت از همه فعالان رسانه ای و رسانه های جنوب استان بوشهر برای شرکت در نخستین رویداد رسانه ای جنوب استان بوشهر افزود: جنوب استان بوشهر میزبان پایتخت انرژی کشور است و ده ها صنعت بزرگ نفت و گاز و پتروشیمی در این منطقه فعال هستند که می توان با افزایش ظرفیت های رسانه ای، همدلی و همگرایی برای توسعه و رشد متوازن منطقه و صنعت را بیش از گذشته فراهم آورد.

سردبیر پایگاه تحلیلی خبری آوای بوشهر با اشاره به انتشار فراخوان رویداد رسانه ای جنوب استان بوشهر اعلام کرد: مهلت ارسال آثار منتشر شده فعالان رسانه ای جنوب استان بوشهر در بخش های مختلف تیتر، یادداشت، گزارش، عکس و بخش ویژه صنعت تا ۲۵ تیرماه ادامه دارد.

اعتمادی پور همچنین از برگزاری کارگاه های آموزشی و همایش پایانی رویداد در ۱۹ مردادماه خبر داد و گفت: انشاالله با مساعدت خانه مطبوعات استان بوشهر و فعالین عرصه رسانه کشور، بتوانیم برنامه های ویژه و آموزنده ای را در بخش پایانی رویداد داشته باشیم.

وی از خبرنگاران خواست برای ارسال آثار به آدرس ‏Event.avayebushehr.ir مراجعه و یا شبکه های ارتباطی واتس اپ و ایتا با شماره ۰۹۱۷۱۷۸۹۱۲۶ ارتباط برقرار نمایند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*