۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اجتماعی » اخبار استان بوشهر » شهرستان کنگان » فرهنگی
  • شناسه : 6930
  • ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۰:۰۸
  • 382 بازدید
  • ارسال توسط :
  • نویسنده : قاسم احمدی
  • منبع : بنک خبر
نشست مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با اصحاب رسانه شهرستان کنگان برگزار شد

نشست مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با اصحاب رسانه شهرستان کنگان برگزار شد

نخستین نشست مدیر کل ارشاد استان بوشهر روز پنج شنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۲ در محل سالن اجتماعات شهرداری کنگان و با حضور فعالین رسانه شهرستان کنگان برگزار شد

مدیر کل ارشاد استان بوشهر در دیدار با اصحاب رسانه کنگان:

*🔹همه‌ پروژه های عمرانی استان فعالند/لزوم ساماندهی رسانه های استان/ضرورت توجه صنعت به پیوست فرهنگی و مسولیت اجتماعی/راه اندازی کانون های فرهنگی هنری بانوان در مساجد*

نخستین نشست مدیر کل ارشاد استان بوشهر روز پنج شنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۲ در محل سالن اجتماعات شهرداری کنگان و با حضور فعالین رسانه شهرستان کنگان برگزار شد.

به گزارش بنک نیوز، عبدالرحیم افروغ در نشست با فعالین رسانه ای شهرستان اظهار داشت: دولت سیزدهم نگاه ویژه و فراگیرتر و مسولیت پذیرتری در خصوص رفع مشکلات مردم دارد و ما هم به تبع دولت در حوزه کار خود به جد پیگیر مسائل فرهنگی هستیم که به حمدالله در حوزه فرهنگی استان فرج و گشایش فراوانی ایحاد شده است.
وی در خصوص توسعه زیرساخت‌های های فرهنگی در استان گفت: تقریبا هیچ پروژه عمرانی فرهنگی که متوقف شده باشد نداریم و همه پروژه ها در سطح استان فعالند ودر آینده برنامه خوبی برای توسعه زیر ساخت های فرهنگی و هنری خواهیم داشت.
دکتر افروغ در مورد نقش صنعت در مسائل فرهنگی گفت: از عدم توجه کافی صنعت به فرهنگ گله مندیم و صنعت مسولیت اجتماعی خود را در خصوص فرهنک و هنر خوب محقق نکرده است و صنعت موظف است که هر کجا سازه ی صنعتی ایجاد می‌کند باید پیوست فرهنگی نیز داشته باشد.

وی در خصوص پروژه های عمرانی در کنگان به تجهیز مجتمع فرهنگی هنری بنک، تکمیل نمایش خانه‌ و نگار خانه کنکان، سینما و ساخت مجتمع چند منظوره بزرگ در کنگان و ایجاد مجتمع فرهنگی هنری و کتابخانه در شیرینو اشاره کرد و گفت در خصوص توسعه زیر ساخت های فرهنگی به کنگان نگاه و توجه ویژه ای خواهیم داشت.
مدیر کل ارشاد استان بوشهر در خصوص صدور مجوز موسیقی گفت؛ ما از نظر میزان صدور برنامه های موسیقی در کشور در رتبه پنجم هستیم و هیچ موردی در خصوص صدور مجوز موسیقی پس از کسب استعلام نداریم و از هنرمندان در این زمینه حمایت خواهیم کرد.

دکتر افروغ خطاب به رسانه ها گفت؛ هر چه سریعتر رسانه های بدون مجوز برای اخذ مجوز اقدام نمایند تا از خدمات و حمایت های ارشاد بهره مند شوند.

حجه الاسلام آزور مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان نیز در این نشست از اختصاص یک میلیارد تومان جهت توسعه کانون های فرهنگی هنری مساجد کنگان خبر داد و گفت : در حال حاضر ۵۳ کانون فعال در کنگان داریم وبه زودی کانون‌های فرهنگی هنری بانوان را هم راه اندازی خواهیم کرد.
گزارش : قاسم احمدی
عکس : حسین قاسمی
#بنک‌_نیوز #کنگان

برچسب ها

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*