۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اجتماعی » اخبار استان بوشهر » شهرستان کنگان » فرهنگی
  • شناسه : 6969
  • ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶
  • 519 بازدید
  • ارسال توسط :
مراسم تجلیل از برترین های کنکور سراسری ۱۴۰۲ شهرستان کنگان برگزار شد

مراسم تجلیل از برترین های کنکور سراسری ۱۴۰۲ شهرستان کنگان برگزار شد

کنگان_بنک نیوز- برترین های کنکور سراسری سال 1402 شهرستان کنگان در مراسمی با حضور مسولین و خانواده آنان مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفتند.

به گزارش بنک نیوز، در این مراسم از ۱۵ نفر رتبه زیر ۱۰۰۰ و ۹ نفر قبولی رشته پزشکی و ۱۶ نفر پذیرفته شده در دانشگاه فرهنگیان با حضور فرماندار ، مدیر آموزش و پرورش کنگان ، امام جمعه سیراف ، شهردار کنگان وتنی چند از مسولین در سالن اجتماعات فرمانداری کنگان،تجلیل به عمل آمد.

 

احمد غریبی فرماندار کنگان در این مراسم ضمن تبریک به مجموعه آموزش و پرورش کنگان،گفت: این موفقیت ها مرهون تلاش تک تک شما دانش آموزان عزیز ، والدین ،معلمین، دبیران ،مشاوران و مدیران در سطح شهرستان می باشد و اگر تلاش و زحمات این مجموعه نبود این موفقیت ها حاصل نمی شد. وی گفت : در تلاشیم که با حمایت های شورای راهبردی پتروشیمی های منطقه پارس بر اساس زمان بندی و بر اساس یک چشم انداز ، امکانات مورد نیاز آموزش و پرورش شهرستان را فراهم کنیم.

 

 

ایشان ادامه داد ؛ ما باید با برنامه ریزی و زمان بندی دقیق به گونه ای عمل کنیم که در سال تحصیلی جدید موفقیت های بیشتری کسب نموده و با شهرهای برخوردار رقابت کنیم و آمار کمی و کیفی قبولی شهرستان در کنکور را بالاتر ببریم. شایان ذکر است در این مراسم توسط فرماندار از مدیر آموزش و پروش شهرستان کنگان، دکتر احمد بحرینی پور و مدیران مدارس متوسطه دوم نیز تقدیر به عمل آمد ودر این مراسم ، مدیر مدرسه نمونه معلم ،مدیر موسسه قلم چی کنگان و تنی چند از اولیا نکاتی را پیرامون مسائل و مشکلات آموزشی و کنکور بیان نموده و پیشنهاداتی را نیز جهت بهبود کیفیت آموزشی در شهرستان ارائه نمودند.

 

کنکور

 

 

📸✏️: عکس و گزارش: قاسم احمدی بنک نیوز

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*