۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 7110
  • ۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰
  • 130 بازدید
  • ارسال توسط :
  • نویسنده : قاسم احمدی
  • منبع : بنک خبر
برگزاری کارگاه های دانش افزایی دبیران جنوب استان بوشهر در کنگان
برای دومین سال متوالی به همت شرکت ملی نفت؛

برگزاری کارگاه های دانش افزایی دبیران جنوب استان بوشهر در کنگان

کارگاه های دانش افزایی و توانمند سازي دبیران متوسطه اول مدارس جنوب استان بوشهر قطب کنگان روز پنج شنبه مورخ ۷ دی ماه ۱۴۰۲ در محل دبیرستان نمونه معلم و فرزانگان کنگان برگزار شد.

به گزارش بنک نیوز ، کارگاه های آموزشی علوم تجربی ، کار و فناوری، زبان انگلیسی،معارف و عربی، ادبیات فارسی و مطالعات اجتماعی ویژه دبیران متوسطه اول جنوب استان بوشهر قطب کنگان با همکاری شرکت ملی نفت ایران و اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با هدف توانمندسازی دبیران در کنگان برگزار شد.

ناظر آموزشی و نماینده مدیریت نظارت بر طرح های عمرانی مناطق نفت خیز در گفت و گو با خبرنگار بنک نیوز گفت: طرح آموزشی وزارت نفت در قالب طرح تقویت بنیه علمی دانش آموزان متوسطه دوم و ارتقای مهارت حرفه ای دبیران سه مقطع در استان بوشهر در حال اجرا می باشد.
خانم حقیقتی افزود؛ این طرح  از سال ۹۷ تاکنون با هدف عدالت آموزشی، ارتقای مهارت حرفه ای، سرمایه گذاری نیروی انسانی و توانمندسازی نیروهای بومی در استان بوشهر به عنوان میزبان صنایع نفتی و در قالب تفاهم نامه آموزشی بین شرکت ملی نفت و اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر و در راستای مسولیت اجتماعی وزارت نفت  با همت بلند و مساعدت جناب آقای بابک دارابی مشاور محترم اجتماعی وزیر نفت و مدیر نظارت بر طرحهای عمرانی مناطق نفتخیز در حال برگزاری است.
همچنین در طرح آموزشی مشترک شرکت ملی نفت و اداره کل آموزش و پرورش استان، استقبال دبیران و دانش آموزان تحت پوشش طرح، از استمرار و افزایش کارگاههای بسیار خوب ارزیابی شده است.

ایشان ضمن رضایت از میزبانی و اجرای دقیق طرح در قطب کنگان گفت؛ زیرمجموعه های طرح تقویت علمی دانش آموزان شامل ؛ آزمون شبه نهایی ، آزمون جامع ، کلاس های تقویتی و کنکور، مشاوره تحصیلی ، تهیه بسته های آموزشی بوده  و کارگاه های توانمندسازی دبیران سه مقطع نیز از دیگر زیر شاخه های این طرح می باشد.

ناصر فولاد نیا ، رئیس اداره تکنولوژی گروه های آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر نیز در حاشیه این کارگاه ها به خبرنگار بنک نیوز گفت: با توجه تغییر کتب درسی و ورود معلمان جدید به سیستم آموزشی ضرورت داشت که این کارگاه ها برگزار گردد و به زودی کارگاه های ویژه دبیران متوسطه دوم نیز در کنگان برگزار خواهد شد.
ایشان در پایان از  مجموعه شرکت ملی نفت ایران، موحدی مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر ، بازیار معاون آموزش متوسطه استان،مدیریت آموزش و پروش کنگان و معاونین ایشان، مدیریت مدرسه نمونه معلم و فرزانگان که در برگزاری این کارگاه با اداره تکنولوژی آموزشی همکاری داشتند تشکر و قدردانی نمود.

در پایان این کارگاه برای  همه شرکت کنندگان گواهی دانش افزایی و شرکت در کارگاه آموزشی با آرم شرکت ملی نفت و اداره کل آموزش و پرورش صادر می گردد.

خبرنگار و عکاس: قاسم احمدی بنک نیوز

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*