۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اجتماعی » اخبار روز » سیاسی و اقتصادی » شهرستان دیر
  • شناسه : 7194
  • ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۸:۲۴
  • 248 بازدید
  • ارسال توسط :
خروج شهرستان دیّر از بن‌بست /افتتاح فاز اول جاده وفاق
فرماندار دیر

خروج شهرستان دیّر از بن‌بست /افتتاح فاز اول جاده وفاق

فرماندار شهرستان دیّر گفت: پروژه جاده وفاق با کیفیت و سرعت خوبی در حال انجام است و باند اول آن تا یک ماه دیگر به بهره‌برداری می‌رسد و این شهرستان از بن بست خارج می شود.

به گزارش بنک نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، یونس باربرز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه بندر دیر با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی حاصل خون شهدا و تفکرات امام (ره) است و باید شهدا و دهه فجر انقلاب را بزرگ بشماریم.

فرماندار شهرستان دیر با بیان اینکه رمز پیروزی انقلاب اسلامی وحدت و همدلی بود، افزود: هر موفقیتی در کشور حاصل وحدت و همدلی است و امروز نیز در سایه این عامل مهم می‌توانیم به توسعه و وضعیت اقتصادی و سیاسی و اجتماعی و فرهنگی شهرستان بپردازیم.

باربرز با اعلام اینکه از ابتدای مسئولیت با انبوه کارها و مشکلاتی مواجه بودم که نیازمند وقت و تلاش برای حل کردن آنها بود، بیان داشت: بخشی از وقت خود را برای رفع مشکلات روزانه مردم گذاشتم به طوری که روزانه به طور میانگین ۵۰ نفر از شهروندان در دفتر و یا جاهای دیگر مراجعه کننده بودند که به این ارتباط پیوسته با مردم افتخار می‌کنم.

رفع مشکلات مردم

وی گفت: بخش دیگری از وقت خود را صرف مشکلات اساسی مردم مانند حریم دریا، اختلاف ملکی دولت و مردم، چاه‌های کشاورزی و قایق‌های صیادی که موفق به گرفتن مجوز نشده بودند گذاشتم و همچنان پیگیر هستیم و اعتقاد دارم پیگیری معجزه می‌کند.

فرماندار شهرستان دیر خاطرنشان کرد: مسائل و مشکلات مردم در خصوص حریم دریا، زمین‌های محله خور خندل در دیر، اختلافات ملکی، ساماندهی قایق‌ها و ته لنجی با معاون حقوقی رئیس جمهور در میان گذاشتم و استاندار بوشهر نیز تاکید کردند و دستور تشکیل جلسه‌ای برای ساماندهی این امور داده شد.

وی افزود: بخش دیگری از وقت خود را برای اتفاقات دیگر در شهرستان مانند مسئله تعرفه صادرات گوجه فرنگی یا ته لنجی و صید ترال صرف کردیم و از کوچک‌ترین فرصت برای حل مشکلات استفاده می‌کنیم.

باربرز با بیان اینکه چانه زنی با مسئولین استانی و کشوری برای جذب اعتبارات و جبران عقب ماندگی شهرستان بخش دیگری از فعالیت‌ها است، عنوان کرد: بخش دیگری نیز برای تکمیل زیرساخت‌های شهرستان و کارهای معیوب بر زمین مانده صرف می‌شود.

وی ابراز کرد: اگر زیرساخت‌های شهرستان تکمیل شود بی تردید می‌توانیم کارهای بزرگ دیگری انجام دهیم و در واقع توسعه شهرستان در گرو تکمیل زیرساخت‌ها است.

باربرز درباره پروژه‌های اجرایی و افتتاحی دهه فجر گفت: با تکمیل جاده وفاق مسیر ۲۵ کیلومتری بین دیر و کنگان به ۸ کیلومتر کاهش پیدا می‌کند و نقش مهمی در خروج شهرستان از بن بست دارد و در واقع این پروژه دروازه اتصال جنوب کشور از ساحل به مرکز استان است.

برچسب ها

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*