۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اجتماعی » اخبار روز » شهرستان کنگان » فرهنگی
  • شناسه : 1031
  • ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۲
  • 273 بازدید
  • ارسال توسط :
یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز شهرستان کنگان برگزار شد+ عکس

یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز شهرستان کنگان برگزار شد+ عکس

یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز شهرستان کنگان برگزار شد+ عکس به گزارش پایگاه خبری بنک نیوز؛ صبح روز یکشنبه مورخ چهارم اردیبهشت ۱۴۰۱ مراسم یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز شهرستان کنگان با حضور مدیر کل آموزش و پروش استان بوشهر، نماینده مردم جنوب استان در مجلس شورای اسلامی ،امامان جمعه کنگان و سیراف […]

یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز شهرستان کنگان برگزار شد+ عکس

به گزارش پایگاه خبری بنک نیوز؛ صبح روز یکشنبه مورخ چهارم اردیبهشت ۱۴۰۱ مراسم یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز شهرستان کنگان با حضور مدیر کل آموزش و پروش استان بوشهر، نماینده مردم جنوب استان در مجلس شورای اسلامی ،امامان جمعه کنگان و سیراف ،فرماندار کنگان و جمعی از مسولین محلی، خانواده معظم شهدا،مدیران مدارس و جمع کثیری از دانش آموزان مدارس کنگان در سالن شهید نامدار این شهر برگزار شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا به ویژه شهدای فرهنگی و دانش آموز کنگان گفت: در سال تحصیلی جاری ۵۸۲ یادواره شهدا برگزار کرده ایم و چون قرار است در سوم خرداد اولین کنگره شهدای فرهنگی و دانش آموز استان بوشهر در مرکز استان برگزار گردد؛ بر آن شدیم که پیش کنگره ای در تمامی ۱۸ شهرستان استان بوشهر برگزار نماییم .

علی موحدی

ایشان هدف از برگزاری این یادواره ها را ؛ترویج فرهنگ ایثار و شهادت،جهت دهی به مدارس و دانش آموزان در راستای تربیت دینی،مصونیت بخشی معنوی و فکری به دانش آموزان و مدارس و زنده نگه داشتن نام و یاد و خاطره شهدا عنوان کرد.


علی موحدی در ادامه به نقش مدیران مدارس و دانش آموزان در برگزاری یادواره های شهدا اشاره کرد و گفت :امروزه مدیران و دانش آموزان و مدارس پیشقدم در برگزاری یادواره ها هستند ودر این مسیر خود شهدا هم این عزیزان را یاری می‌کنند.

وی در خصوص مسائل مهم آموزش و پرورش افزود: ما فرهنگیان ضمن اعتماد کامل به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری، معتقدیم که دولت مردمی آیت الله رئیسی از هیچ تلاشی جهت ارتقا جایگاه آموزش و پرورش فروگذار نکرده و نخواهد کرد .
ایشان در خصوص رتبه بندی معلمان گفت: در دولت قبل مبلغ ۲۵ هزار میلیارد تومان جهت رتبه بندی برای ۳ سال در نظر گرفته شد اما این امر محقق نشد ،در صورتی که در دولت آیت الله رئیسی برای ۱/۵ سال مبلغ ۳۸ هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده و این امر حتما محقق خواهد شد.


ایشان در پایان اظهار داشت: فرهنگیان بوشهر از با بصیرت ترین و با تدبیرترین فرهنگیان کشور می باشند زیرا که با ایثارگری های خود هم در دوران کرونا و هم در دوران بازگشایی مدارس در ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ نقش مهمی در تعلیم و تربیت ایفا کردند و ما از همه آنان تقدیر و تشکر میکنیم.

◀️عکس وگزارش قاسم احمدی بنک نیوز

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*