یازدهمین سال اجرای آیین تعزیهخوانی با موضوع واقعه عاشورا، به همت هیئت متوسلین حضرت زینب (س) در محل نمایشگاه «سوگ سرخ» واقع در خیابان ساحلی شهر بنک برگزار شد.
این مراسم معنوی که با روایت حماسه کربلا و بازآفرینی صحنههای عاشورا همراه بود، عصر پنجشنبه برگزار شد و با استقبال گسترده و پرشور مردم عزادار شهر بنک روبهرو شد و جمع زیادی از شهروندان و عاشقان اهلبیت (ع) در آن حضور یافتند.


اجرای تعزیهخوانی به عنوان یکی از آیینهای ماندگار و تأثیرگذار مذهبی، هر ساله در ایام محرم مورد توجه مردم قرار میگیرد و نقش مهمی در ترویج فرهنگ عاشورا، انتقال پیام قیام امام حسین (ع) و زنده نگه داشتن شعائر حسینی دارد.







خبرنگار
این مطلب بدون برچسب می باشد.
مدیر مسئول و صاحب امتیاز پایگاه خبری: قاسم احمدی تمامی حقوق این سایت محفوظ است.