۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار روز » شهرستان کنگان
  • شناسه : 212
  • ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵
  • 198 بازدید
  • ارسال توسط :
کشف احتکار روغن خوراکی در کنگان

کشف احتکار روغن خوراکی در کنگان

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان از کشف روغن خوراکی احتکارشده به ارزش تقریبی ۲۵۵میلیون ریال توسط ماموران پلیس امنیت عمومی خبر داد . 🛃 کشف احتکار روغن خوراکی در کنگان 🔻فرمانده انتظامی شهرستان کنگان از کشف روغن خوراکی احتکارشده به ارزش تقریبی ۲۵۵میلیون ریال توسط ماموران پلیس امنیت عمومی خبر داد . 🔻به گزارش بنک نیوز […]

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان از کشف روغن خوراکی احتکارشده به ارزش تقریبی ۲۵۵میلیون ریال توسط ماموران پلیس امنیت عمومی خبر داد .

🛃 کشف احتکار روغن خوراکی در کنگان

🔻فرمانده انتظامی شهرستان کنگان از کشف روغن خوراکی احتکارشده به ارزش تقریبی ۲۵۵میلیون ریال توسط ماموران پلیس امنیت عمومی خبر داد .

🔻به گزارش بنک نیوز به نقل ازخبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ” رهام رضایی ” درباره این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر احتکار کالای اساسی و عمومی مردم توسط یک محتکر،موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان کنگان قرار گرفت.
🔻وی تصریح کرد: با اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته انبار احتکار کالا در شهر کنگان شناسائی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی و با همکاری بازرسان اداره صنعت و معدن از این انبار بازدید به عمل آمد.
🔻فرمانده انتظامی شهرستان کنگان اظهار داشت: ماموران موفق شدند در بازرسی از این انبار روغن خوراکی به میزان تقریبی ۲تن و۳۶کیلو گرم احتکار شده را کشف کنند.
🔻سرهنگ رضایی با اشاره به اینکه بنابر اعلام نظر کارشناسان ارزش تقریبی روغن های احتکار شده ۲۵۵میلیون ریال برآورد شده است، گفت: پلیس با کسانی که بخواهند در بازار اختلال ایجاد کرده و با احتکار مایحتاج مردم ، قیمت ها را بالا ببرند برابر قانون قاطعانه برخورد می کند و از شهروندان خواست هرگونه اخبار مربوط به قاچاق و احتکار کالا را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰گزارش دهند

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*