۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار روز » شهرستان کنگان
  • شناسه : 264
  • ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۷
  • 181 بازدید
  • ارسال توسط :
دکتر موسی احمدی  در جلسه کمیته برنامه ریزی کنگان : از وضعیت بهداشت و درمان استان رضایت ندارم

دکتر موسی احمدی در جلسه کمیته برنامه ریزی کنگان : از وضعیت بهداشت و درمان استان رضایت ندارم

دکتر احمدی نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی در جلسه کمیته برنامه ریزی کنگان : از وضعیت بهداشت و درمان استان رضایت ندارم / رضایتمندی ام از پروژه های حوزه بهداشت در حوزه جنوب در حد صفر است / مسئولین مربوطه استانی چرا صدای نارضایتی و نگرانی مردم از وضعیت و مشکلات […]

دکتر احمدی نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی در جلسه کمیته برنامه ریزی کنگان : از وضعیت بهداشت و درمان استان رضایت ندارم / رضایتمندی ام از پروژه های حوزه بهداشت در حوزه جنوب در حد صفر است / مسئولین مربوطه استانی چرا صدای نارضایتی و نگرانی مردم از وضعیت و مشکلات بیمارستان را نمی شنوند؟ / جذب اعتبارات نیازمند قدرت چانه زنی و مطالبه گری بالاست
.

نماینده کنگان، دیر، عسلویه و جم در مجلس شورای اسلامی گفت: روند اجرای پروژه‌های بخش سلامت و  بهداشت و درمان شهرستان کنگان نیازمند سرعت بخشی است.
.
حجت الاسلام موسی احمدی اظهارکرد: جذب اعتبار نیازمند قدرت چانه زنی و مطالبه گری بالا است که مدیران باید در این زمینه تلاش کنند.
.
وی بیان کرد: با پیگیری های استانی و کشوری ۱۱۵ میلیارد ریال اعتبار برای ادامه فاز اول جاده وفاق و پل مهم مربوط به این پروژه تخصیص یافت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*