۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار روز
  • شناسه : 280
  • ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۳
  • 178 بازدید
  • ارسال توسط :
معلمان حق‌التدریسی بوشهر جذب آموزش و پرورش می‌شوند

معلمان حق‌التدریسی بوشهر جذب آموزش و پرورش می‌شوند

معلمان حق‌التدریسی بوشهر جذب آموزش و پرورش می‌شوند بوشهر- ایرنا- مدیرکل آموزش و پرروش استان بوشهر گفت: همه معلمان حق‌التدریس این استان در سه مرحله امسال و ابتدای سال ۱۴۰۰ با فراگیری آموزش‌های لازم در دانشگاه فرهنگیان در این اداره کل جذب می‌شوند. به گزارش ایرنا، علیمراد کرمی روز شنبه در نشست با مسئولان شهرستان […]

معلمان حق‌التدریسی بوشهر جذب آموزش و پرورش می‌شوند

بوشهر- ایرنا- مدیرکل آموزش و پرروش استان بوشهر گفت: همه معلمان حق‌التدریس این استان در سه مرحله امسال و ابتدای سال ۱۴۰۰ با فراگیری آموزش‌های لازم در دانشگاه فرهنگیان در این اداره کل جذب می‌شوند.

به گزارش ایرنا، علیمراد کرمی روز شنبه در نشست با مسئولان شهرستان دشتستان افزود: در آذر ماه امسال ۳۰ درصد از معلمان حق‌التدریسی مربوط به سال‌های گذشته در این استان برای فراگیری آموزش‌های لازم به دانشگاه فرهنگیان معرفی و ۳۰ درصد در بهمن سال‌جاری و مابقی نیز درابتدای سال ۱۴۰۰ تعیین تکلیف می‌شوند، طوریکه همه حق‌التدریسی‌های این استان تا پایان دولت دوازدهم جذب آموزش و پرورش خواهند شد.
وی در باره آموزش غیر حضوری دانش‌آموزان در استان بوشهر اظهارداشت: هم اکنون ۸۵ درصد دانش آموزان این استان در شبکه شاد فعال هستند و ۱۵ درصد دیگر نیز به دلیل نداشتن وسایل سخت افزاری نظیر تبلت و موبایل هوشمند و یا نبود زیرساخت‌های اینترنتی مشکل دارند که در تلاش هستیم تا از طریق خیران و نهادهای حمایتی هر چه سریعتر تبلت و گوشی هوشمند دراختیار  این عده قرار گیرد.
کرمی ضمن تاکید بر ارتقای آموزش و پرورش دشتستان در زمینه‌های نرم افزاری و سخت افزاری بیان کرد: یکی از برنامه‌های مهم راه‌اندازی و استقرار دانشگاه فرهنگیان دراین شهرستان است که در حال رایزنی با وزارتخانه در این زمینه هستیم و امیدواریم با توجه به وجود زیرساخت های لازم این دانشگاه هرچه زودتر فعال شود.
مدیرکل آموزش و پرروش استان بوشهرگفت: هم‌اکنون ۱۱ پروژه آموزشی در دشتستان در ساخت است و ۳۴ فضای آموزشی تخریبی نیز در این شهرستان وجود دارد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*