۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار روز » سیاسی
  • شناسه : 658
  • ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰:۱۸
  • 153 بازدید
  • ارسال توسط :
با حضور دکتر موسی احمدی ستاد انتخابات دکتر رئیسی در بنک افتتاح شد

با حضور دکتر موسی احمدی ستاد انتخابات دکتر رئیسی در بنک افتتاح شد

به گزارش بنک نیوز،با حضور دکتر موسی احمدی نماینده مردم شریف جنوب استان بوشهر در مجلس و جمعی از مردم ستاد انتخاباتی دکتر ابراهیم رئیسی کاندیدای ریاست جمهوری در بنک افتتاح شد. در این مراسم دکتر احمدی ضمن تشکر از حضور مردم و مسولین ستادهای انتخاباتی دکتر رئیسی گفت: انتخابات در ایران به ویژه انتخابات […]

به گزارش بنک نیوز،با حضور دکتر موسی احمدی نماینده مردم شریف جنوب استان بوشهر در مجلس و جمعی از مردم ستاد انتخاباتی دکتر ابراهیم رئیسی کاندیدای ریاست جمهوری در بنک افتتاح شد.

در این مراسم دکتر احمدی ضمن تشکر از حضور مردم و مسولین ستادهای انتخاباتی دکتر رئیسی گفت: انتخابات در ایران به ویژه انتخابات ریاست جمهوری از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران بوده زیرا باعث ایجاد دموکراسی اسلامی شده است.

وی عنوان کرد: انتخابات این دوره ریاست جمهوری با توجه به تبلیغات دشمنان برای دلسرد کردن مردم ،بسیار حساس بوده و مردم با همه مشکلات موجود در انتخابات حضور گسترده خواهند داشت.

ایشان فساد ستیزی را یکی از برنامه های دکتر رئیسی عنوان کرد و گفت: در دولت‌ آینده دکتر رئیسی حضور افراد اخلاق محور ،آرمان گرا ،پاکدست وارزش محور از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود و در این زمینه تاکید بر شایسته سالاری خواهد بود.

وی در پایان افزود: اخلاق محوری یکی از موارد مهم است که ستادهای تبلیغاتی باید رعایت کنند و در این زمینه باید از تخریب رقبا پرهیز کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*