۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اجتماعی » اخبار » شهرستان عسلویه
  • شناسه : 6885
  • ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۲
  • 127 بازدید
  • ارسال توسط :
  • نویسنده : قاسم احمدی
  • منبع : بنک خبر
فرماندار عسلویه

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۸۳ پروژه در هفته دولت/لزوم تزریق امید آفرینی به جامعه

فرماندار عسلویه؛ افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۸۳ پروژه در هفته دولت/لزوم تزریق امید آفرینی به جامعه به گزارش بنک نیوز، فرماندار عسلویه به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار در نشست با رسانه های شهرستان عسلویه از افتتاح ۵۴ پروژه و آغاز عملیات اجرایی ۲۹ پروژه خبر داد. سید علی هاشمی در این نشست که با […]

فرماندار عسلویه؛
افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۸۳ پروژه در هفته دولت/لزوم تزریق امید آفرینی به جامعه

به گزارش بنک نیوز، فرماندار عسلویه به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار در نشست با رسانه های شهرستان عسلویه از افتتاح ۵۴ پروژه و آغاز عملیات اجرایی ۲۹ پروژه خبر داد.
سید علی هاشمی در این نشست که با حضور مدیر عامل خانه مطبوعات کشور و برخی مدیران ادارات شهرستان عسلویه برگزار شد از رسانه ها خواست که نگاه امید بخش را در جامعه ترویج داده و امید آفرینی را به جامعه تزریق کنندو به آنان پیشنهاد داد که از عملکرد خود نیز گزارشی ارائه دهند که چه مقدار در راستای مطالبه گری و پیگیری مشکلات مردم و ارائه خدمات دولت فعالیت داشته اند.
وی ضمن قدردانی از حضور مدیران ادارات و زحمات آنان گفت: مدیران ادارات شهرستان با شرایط سخت در حال فعالیت بوده و با توجه به نوپا بودن ادارات و کمبود اعتبار و نیروی انسانی به طور جهادی در حال فعالیت هستند.
ایشان در خصوص تاخیر در انتصاب معاونت عمرانی فرمانداری گفت؛ تا کنون ۹ گزینه را برای این پست معرفی کرده ایم و تاکید ما بر نیروی بومی بوده است ولی هر بار به دلایلی نتوانستیم آنان را جذب کنیم اما تا یکی دو هفته آینده گزینه مورد تایید را معرفی خواهیم کرد.
نماینده عالی دولت در عسلویه ادامه داد؛برای جاده های عسلویه حدود ۳۰ میلیارد پیش بینی شده و ۱۹۰ میلیارد تومان نیز به ۱۴۱پروژه عمرانی برای ۳۵ دستگاه اجرایی اختصاص داده شده است که ۸۰ میلیارد تومان آن از محل مسولیت های اجتماعی شورای راهبردی می باشد.
همچنین ایشان از اختصاص ۶۰ میلیارد تومان برای پروژه اسکله تفریحی شهر عسلویه خبر داد و در خصوص پلاژ بانوان گفت که در ساحل عسلویه امکان ساخت پلاژ نداریم.
در پایان این نشست از خبرنگاران تجلیل به عمل آمد.
#بنک_نیوز

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*