۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استان بوشهر » شهرستان دیر
  • شناسه : 6911
  • ۰۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱
  • 148 بازدید
  • ارسال توسط :
  • نویسنده : قاسم احمدی
  • منبع : بنک خبر
افتتاح و کلنگ زنی ۷۵ پروژه به مناسبت هفته دولت در دیر /لزوم تخصیص اعتبارات ملی برای بزرگترین بندر صیادی ایران
فرماندار دیر:

افتتاح و کلنگ زنی ۷۵ پروژه به مناسبت هفته دولت در دیر /لزوم تخصیص اعتبارات ملی برای بزرگترین بندر صیادی ایران

فرماندار دیر به مناسب گرامیداشت هفته دولت با خبرنگاران جنوب استان بوشهر دیدار کرد.

فرماندار دیر:
افتتاح و کلنگ زنی ۷۵ پروژه به مناسبت هفته دولت در دیر /لزوم تخصیص اعتبارات ملی برای بزرگترین بندر صیادی ایران

به گزارش بنک نیوز؛ یونس باربرز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه جنوب استان بوشهرکه مناسبت هفته دولت در سالن جلسات فرمانداری دیر برگزار شد ،اظهار داشت: در هفته دولت تعداد ۷۵ پروژه با اعتبار ۱۸۵۹ میلیارد ریال در شهرستان دیر افتتاح یا کلنگ زنی می شود.

 


نماینده عالی دولت در شهرستان دیر گفت؛ در حوزه عمرانی تعداد ۷۱ پروژه به ارزش ۱۶۴۲ میلیارد ریال و در حوزه اقتصادی نیز ۴ پروژه با ارزش ۲۱۷ میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد و همچنین در این هفته ۲۵ برنامه‌ فرهنگی نیز اجرا خواهد شد.

فرماندار دیر گفت؛ در ایام جام جهانی قطر از بندر دیر تعداد ۷۰۰ خودرو به قطر ارسال شد که این نشان ظرفیت بالای بندر دارد و برای توسعه این بندر و حل برخی مشکلات صیادان نیاز به اعتبارات ملی می باشد.
ایشان از اختصاص ۲۱ میلیارد تومان برای ۱۰ پروژه از سوی شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس خبر داد و گفت؛جاده آبدان به دوراهک در بزرگراه سیراف وضعیت مناسبی ندارد و برای ایمن سازی و آسفالت آن اعتبارات خوبی از سوی شورای راهبردی و شهرستان به آن اختصاص داده ایم .
وی در خصوص وضعیت برخی جاده های شهرستان دیر که به جاده مرگ شهرت یافته اند گفت؛ با وجود ۴۸۰ پل در مسیر جاده های شهرستان نیاز است که اعتبارات ملی در این مورد اختصاص یابد چون با اعتبارات اندک استانی قادر به توسعه جاده ها و ایمن سازی آنها نیستیم.
ایشان گفت ؛ ۱۰۰ میلیاردتومان برای جاده وفاق و مسیر آبدان به دوراهک اختصاص یافته است.

فرماندار دیر در این نشست خبری خطاب به خبرنگاران گفت؛قدرت رسانه ها مافوق قدرت ها است و از این ابزار باید برای توسعه شهرستان استفاده شود و مسولین باید در این زمینه پاسخگوی خبرنگاران باشند.

در این نشست رئیس خانه مطبوعات کشور نیز حضور داشت و تاکید کرد که خبرنگاران به منظور هدفمند شدن فعالیت خود وبرخورداری از یک سری مزایا در سامانه مطبوعات‌ و سامانه جامع رسانه ثبت نام کنند.

#بنک_نیوز

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*