۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استان بوشهر
  • شناسه : 7277
  • ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۹:۳۱
  • 72 بازدید
  • ارسال توسط :
  • منبع : بنک نیوز
موفقیت فنی سازمان ملی استاندارد ایران در ارزیابی همترازی

موفقیت فنی سازمان ملی استاندارد ایران در ارزیابی همترازی

براساس اعلام اتحادیه تایید صلاحیت آسیا-اقیانوسیه(APAC) مرکز ملی تایید صلاحیت ایران در ارزیابی همترازی با کسب 97 درصد رای مثبت (از مجموع 61 رای، 54 رای مثبت و 5 رای ممتنع) موفق به تمدید و افزایش عضویت کامل خود در این اتحادیه شد.

موفقیت فنی سازمان ملی استاندارد ایران در ارزیابی همترازی
براساس اعلام اتحادیه تایید صلاحیت آسیا-اقیانوسیه(APAC) مرکز ملی تایید صلاحیت ایران در ارزیابی همترازی با کسب ۹۷ درصد رای مثبت (از مجموع ۶۱ رای، ۵۴ رای مثبت و ۵ رای ممتنع) موفق به تمدید و افزایش عضویت کامل خود در این اتحادیه شد.

دکتر مهدی اسلام پناه، رییس سازمان ملی استاندارد ایران ضمن تبریک ظفر غرورآفرین دفاع مسلم عملیات « وعده صادق» جمهوری اسلامی ایران؛ پیروزی مرکز ملی تایید صلاحیت سازمان ملی استاندارد ایران را در این ارزیابی بین المللی نیز به ملت بزرگ ایران و همه ذی نفعان تبریک گفت.
مدیرکل استاندارد استان بوشهر کسب موفقیت در ارزیابی همترازی را به ریاست محترم سازمان ملی استاندارد ایران و همچنین ریاست محترم مرکز ملی تایید صلاحیت ایران تبریک گفت.
مشتاقی در ادامه گفت:توأمان شدن پیروزی ظفرمندانه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در عملیات “وعده صادق” و موفقیت همکاران خدوم تایید صلاحیت سازمان ملی استاندارد در ارزیابی همترازی از سوی اتحادیه تایید صلاحیت آسیا-اقیانوسیه(APAC) که نشان از همت بی دریغ همه این عزیزان در اعتلای نام ایرانِ اسلامیِ عزیز در عرصه های ملی و بین المللی می‌باشد را به ملت شریف ایران و ویژه حضرتعالی، همکاران گرامی تبریک و شادباش عرض می نماییم. به لطف الهی، سازمان ملی استاندارد در سایه‌ی منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز، ریاست محترم جمهور و همچنین سیاست های تحولی و تدابیر داهیانه آن مقام عالی در راستای تحقق شعار سال به نام “جهش تولید با مشارکت مردم” گام موثر و بلندی برداشته است که موفقیت های روزافزون شما در این امر را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*