۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اجتماعی » اخبار » اخبار استان بوشهر » شهرستان کنگان
  • شناسه : 7493
  • ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۰
  • 29 بازدید
  • ارسال توسط :
افتتاح اوّلین پایگاه مقاومت اهل سنّت در شهرستان کنگان

افتتاح اوّلین پایگاه مقاومت اهل سنّت در شهرستان کنگان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه محمّد رسول الله (ص) شهرستان کنگان هم‌زمان با هفته دفاع مقدس با حضور در مسجد النبی روستای تنبک و شرکت در نماز جمعه، اوّلین پایگاه تخصصی اهل سنّت کنگان را در این روستا افتتاح کرد. به گزارش خبرگزاری بسیج از کنگان، علی نظری در آیین آغاز به کار این پایگاه […]

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه محمّد رسول الله (ص) شهرستان کنگان هم‌زمان با هفته دفاع مقدس با حضور در مسجد النبی روستای تنبک و شرکت در نماز جمعه، اوّلین پایگاه تخصصی اهل سنّت کنگان را در این روستا افتتاح کرد.
به گزارش خبرگزاری بسیج از کنگان، علی نظری در آیین آغاز به کار این پایگاه مقاومت با حکم فرمانده ناحیه مقاومت سپاه محمّد رسول الله (ص) شهرستان کنگان به عنوان اوّلین فرمانده این پایگاه مقاومت منصوب شد.
فرمانده ناحیه مقاومت محمّد رسول الله (ص) شهرستان کنگان در این آیین که قبل از اقامه نمار جمعه امروز در مسجد جامع تنبک برگزار شد، تصریح کرد: بسیج، خدمتگذار مردم است و قرار است به مردم این روستا خدمت کند.
سرهنگ مهدی حسن زاده اظهار کرد: امروز مرکز فعالیّت همه ما، مسجد بوده و همه دور محور قرآن گرد هم می‌آییم.
وی در ادامه با حضور در بین نمازگزاران این روستا در فضایی صمیمی به گفت و گو با اهالی این روستا پرداخت و اهالی این روستا نیز به بیان مشکلات و دغدغه‌های فرهنگی روستای تنبک پرداختند.
روستای ساحلی تنبک در حاشیه بندر کنگان قرار دارد، شغل بیش‌تر مردم این روستا- که اهل سنّت می‌باشند- صیادی و دریانوردی است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*