۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اجتماعی » اخبار روز
  • شناسه : 1131
  • ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۳
  • 309 بازدید
  • ارسال توسط :
نشست خبری شهردار و رییس شورای اسلامی شهر دوراهک با اصحاب رسانه

نشست خبری شهردار و رییس شورای اسلامی شهر دوراهک با اصحاب رسانه

نشست خبری شهردار ورییس شورای اسلامی شهر دوراهک با اصحاب رسانه نشست خبری شهردار و رییس شورای اسلامی شهر دوراهک با خبرنگاران شهرستان دیر برگزار شد. در این نشست ابتدا رئیس شورای اسلامی شهر دوراهک گفت: خبرنگاران با فعالیت روشنگری در عرصه های مختلف، حس مطالبه گری را در بین مردم تقویت کنند. علی احمدی […]

نشست خبری شهردار ورییس شورای اسلامی شهر دوراهک با اصحاب رسانه

نشست خبری شهردار و رییس شورای اسلامی شهر دوراهک با خبرنگاران شهرستان دیر برگزار شد.

در این نشست ابتدا رئیس شورای اسلامی شهر دوراهک گفت: خبرنگاران با فعالیت روشنگری در عرصه های مختلف، حس مطالبه گری را در بین مردم تقویت کنند. علی احمدی اضافه کرد: شهر دوراهک مشکلات زیادی در زمینه عمران و خدمات شهری دارد که میتوان گفت دوراهک فقط یک روستای بزرگی است برای برطرف کردن آنها نیاز به همت و کمک مسئولان شهرستان و استان است. علی احمدی در ادامه افزود؛عدم راه دسترسی در مسیر جاده شاهزاده محمد به عنوان منطقه گردشگری و محل عبور و مرور مردم شهرستان های همجوار دانست.احمدی در ادامه افزود: آب آشامیدنی مردم مشکل آفرین است و بیشتر نقاط شهر گاهی تا سه روز با مشکل کم آبی روبرو هستند و نیاز به افزایش سهمیه آب دارند.همچنین وی در ادامه افزود: ۱۰ سال از احداث کتابخانه شهر دوراهک می گذرد اما هنوز این پروژه به بهره برداری نرسیده است که برای تکمیل و بهره برداری از آن به سه میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

علی احمدی با بیان اینکه دوراهک در ۳ سال آینده متفاوت خواهد بود اظهار داشت: برای تکمیل مدرسه پروین اعتصامی که اینروزها به یک معضل اجتماعی شهر تبدیل شده است ۴۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

در ادامه جلسه مهندس محمدی ضمن خیر مقدم به خبرنگاران به عنوان چشم بینای جامعه و صاحبان اندیشه و قلم دانست. محمدی در ادامه یاد مرحوم دکتر حیدر دراهکی ، فرماندار فقید شهرستان دیر و همچنین مرحوم قانون و نامجو زحمتکش بعنوان دو تن از خبرنگاران فعال حوزه جنوب گرامی داشتند.شهردار دوراهک در ادامه، ضمن ابراز خرسندی هدف از این نشست آشنای با اصحاب رسانه جهت ایجاد تعامل سازنده دانست و افزود؛ خبرنگاران می توانند امید به جامعه تزریق کنند و زمینه ساز تحقق بیانیه گام دوم انقلاب هستند.

محمدی در ادامه از کسانی که در راه آبادانی شهر دوراهک تلاش کرده اند، مجموعه اعضای شورای اسلامی سابق و کنونی، دهیاران و اولین شهردار دوراهک جناب آقای هوشنگ احمدی تشکر بعمل آورد.

محمدی در ادامه صحبت های خود ابتدا به بحث گزارش عملکرد ۳ ماهه پایانی سال ۱۴۰۰ خود در چندین حوزه ارائه نمود و در ادامه برنامه های پیش روی خود اشاره کرد:اهم فعالیتهای انجام شده در حوزه شهردار به پروژه دیوار حفاظتی ساریزه افزود:تمامی تشریفات قانونی این پروژه انجام شده و در مرحله تخصیص اعتبار می باشد. اعتبار مورد نیاز این پروژه ۲۱ میلیارد تومان برآورد شده است همچنین به راه اندازی واحد اجرائیات جهت جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز، جلوگیری از تخلیه نخاله و رها سازی فاضلاب و نصب هرگونه بنر و … دانست. ایشان راه اندازی سامانه ۱۳۷ نیز جهت مشارکت مردم در امورات جاری، همچنین ارائه گزارشات و شکایات همشهریان دانست.حسین محمدی در ادامه حوزه خدمات شهری به صرفه جویی ۲۰۰ میلیون تومانی جهت تعمیر سطل های اشاره کرد.همچنین خرید و کاشت گل های فصلی و کاشت نخل مثمر به نیت شهدای دوراهک ، نورپردازی و نور افشانی بلوار اصلی پرداخت.

همچنین وی به طرح جمع آوری نخاله های ساختمانی در ۳ مرحله پرداخت و بزودی مرحله جمع آوری مصالح ساختمانی باقی مانده در شهر انجام می شود.شهردار دوراهک در حوزه عمرانی و فنی به پروژه بلوار ورودی شهر بعنوان یکی از نقاط پر خطر استان که در سریعترین زمان ممکن شامل عملیات برداشت رفوژ وسط، اجرای سنگ جدول، زیرسازی، آسفالت، روشن ای و رنگ آمیزی که با همت و کمک همه مردم به بهره برداری رسید و نتیجه آن با وجود ترافیک زیاد ایام عید به ایمن سازی ۱۰۰ درصد رسید. در ادامه به آسفالت ۱۴ هزار متر مربع آسفالت شامل ۸ خیابان و معابر و زیر سازی ۵۰ هزار متر مربع جهت تسهیل در امر عبور و مرور اشاره کرد.همچنین اصلاح و ساخت سرعتکاه بعنوان دیگر فعالیت حوزه عمران و فنی پرداخت.

مهندس محمدی در ادامه در بحث حوزه فرهنگی ، اجتماعی ورزشی به راه اندازی مثبت در شهر دوراهک در حوزه آموزش شهروندی، اطلاع رسانی پروژه ها و چشم انداز آینده شهر و انعکاس فعالیت ها با مردم دانست.اجرای جشنواره نوروزی شب های دوراهک و جنگ شادی، مسابقات جام فجر و آمادگی جسمانی، طناب کشی، پرتاب دارت و چندین برنامه فرهنگی و هنری پرداخت.محمدی در بحث برنامه های در حال اجرا به ۵ برنامه شامل پروژه نصب دوربین های پایش تصویری، سنگفرش پیاده روی بلوار فاز ۲، جاده سلامت، اجرای پروژه ساخت مجتمع تجاری دوراهک ورودی از سمت جنوب، ساماندهی ورودی از سمت شرق جاده ریز و ساخت زمین فوتبال ساحلی اشاره کرد.محمدی در پایان به شهرداری بدون کاغذ جهت صدور پروانه ساختمانی، برنامه ۱۵ ساله چشم انداز دوراهک ، تملک و ساخت خیابان امام حسین، اضافه شدن سایت ۲ تلفن همراه، پارک ۴ هکتاری،سنگفرش محوطه شهدای گمنام و یک طرح جهت سرمایه گذاری پایدار شهرداری پرداخت.

#بنک_نیوز

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*