۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 1460
  • ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۳
  • 235 بازدید
  • ارسال توسط :
  • نویسنده : قاسم احمدی
  • منبع : بنک نیوز
تور رسانه ای بازدید از پروژه های عمرانی  بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان کنگان برگزار شد
پیرو اطلاع خبرنگاران از پروژه های عمرانی

تور رسانه ای بازدید از پروژه های عمرانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان کنگان برگزار شد

  در راستای اطلاع خبرنگاران و شهروندان  کنگانی تور رسانه  بازدید از پروژه های عمرانی  بنیاد  مسکن  انقلاب  اسلامی  شهرستان کنگان  برگزار شد

 به گزارش  بنک نیوز، خبرنگاران در تور رسانه ای به همراه رئیس بنیاد مسکن انقلاب  اسلامی شهرستان کنگان از پروژه های  عمرانی بازدید نمودند.

در این برنامه   از پروژه اجرای کندرو روستای چاه مجنون بازدید به عمل آمد . این پروژه   به طول ۲۰۰۰ متر و عرض ۲۰ متر شامل ۱۰ متر سواره رو بعلاوه ۱۰ متر پیاده رو با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد ریال از اعتبارات شرکت ملی نفت از تاریخ ۱ آبان شروع به کار شده و تخمین برای پایان پروژه ۶ ماه می باشد.

 بازدید از پارک کوهستانی روستای چاه مجنون از دیگر برنامه های این تور رسانه ای بود . این پروژه  به مساحت ۳۰۰۰ متر و با اعتباری بالغ بر ۱۰۰۰۰ میلیارد از اعتبارات شرکت ملی نفت در تاریخ ۲۰ شهریور شروع به کار شده تخمین زده میشود که به مدت شش ماه به پایان برسد.

 


پروژه دیوار حفاظتی برکه چوپان که جهت ایمن سازی روستا  می باشد نیز مورد بازدید قرار گرفت  .این پروژه در حال انجام کار می باشد که مدت انجام پروژه ۸ ماهه می باشد و مبلغ ۱۲ میلیارد ریال میزان هزینه برآورد شده آن می باشد.

در پایان نشست خبری رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی  شهرستان کنگان برگزار شد و ایشان به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

 

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*