۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار روز » شهرستان کنگان
  • شناسه : 329
  • ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۹
  • 190 بازدید
  • ارسال توسط :
ششمین پیش اجلاس نماز در کنگان برگزار شد

ششمین پیش اجلاس نماز در کنگان برگزار شد

💠 ششمین پیش اجلاس نماز در کنگان برگزار شد 📝 ششمین پیش اجلاس نماز در کنگان با هدف ترویج فرهنگ نماز برگزار شد 🔸 امام جمعه کنگان گفت : ترویج فرهنگ نماز وظیفه ای همگانی است. 🔹 حجت الاسلام والمسلمین محمود محمودی در ششمین پیش اجلاس نماز شهرستان کنگان افزود: پیوند مسجد ، مدرسه و […]

💠 ششمین پیش اجلاس نماز در کنگان برگزار شد

📝 ششمین پیش اجلاس نماز در کنگان با هدف ترویج فرهنگ نماز برگزار شد

🔸 امام جمعه کنگان گفت : ترویج فرهنگ نماز وظیفه ای همگانی است.

🔹 حجت الاسلام والمسلمین محمود محمودی در ششمین پیش اجلاس نماز شهرستان کنگان افزود: پیوند مسجد ، مدرسه و خانه با هدف ترویج فرهنگ نماز ضروری است.

♦️ وی با استناد به آیات و روایات اظهار داشت: تعامل بین سه کانون مسجد ، مدرسه و خانه نقشی اثرگذار در تربیت و پرورش کودکان دارد.

🔸 امام جمعه کنگان تصریح کرد: این پیوند می تواند منجر به کاهش آسیب های اجتماعی و واکسینه شدن نوجوانان شود.

🔹 محمودی تاکید کرد: پیوند مسجد ، مدرسه و خانه می تواند در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب که مورد تاکید فراوان رهبر فرزانه انقلاب است نقش آفرین باشد.

♦️ وی تقویت فرهنگ ایثار و شهادت ، ترویج سبک زندگی اسلامی ، ارتقای معرفت دینی ، پیشگیری از بزه های اجتماعی را از دیگر آثار پیوند مسجد ، مدرسه و خانه برشمرد و خاطر نشان ساخت: غفلت از نماز در محیط خانه و مدرسه می تواند نقشی منفی در زندگی فردی و اجتماعی فردا بگذارد و پیامدهای منفی را دامنگیر فرد و جامعه کند.

🔸 امام جمعه کنگان با تاکید بر لزوم تشویق نوجوانان به نماز گفت: مسئولان و متولیان امر تلاش کنند در کنار مساجد فضایی برای ورزش و ارتقای سلامت و شادابی نوجوانان فراهم تا آنان با شور و طراوت در ایستگاه بندگی حاضر شوند.

🔹 وی در بخش پایانی این بخش از سخنان خود بر ضرورت آموزش فرائض دینی توسط خانواده ، ائمه جماعات و نقش آفرینی دستگاههای فرهنگی و تبلیغی و بسیج در این راستا تاکید و خواستار تشویق مساجد فعال توسط دستگاههای دولتی و فرهنگی شد.

♦️ امام جمعه کنگان در بخش دیگر با تبریک و تسلیت شهادت دانشمند هسته ای کشور شهید فخری زاده و با بیان اینکه شاگردان آن شهید والامقام و دانش آموزان راه او را ادامه و شهادت پاداش چهل سال مجاهدت علمی آن شهید بود عنوان داشت: انتظار جامعه علمی و ملت ایران مجازات آمران و عاملان این جنایت است.
💠 مدیر آموزش و پرورش شهرستان کنگان نیز گفت: بدلیل شیوع ویروس منحوس کرونا این پیش اجلاس بصورت وبینار و در برنامه شاد اجرا شده است.

🔸 امین محمدداد افزود: این ششمین پیش اجلاس نماز است که در شهرستان کنگان برگزار می شود.

🔹 وی در خصوص اهمیت و جایگاه نماز بیان کرد: نماز ناجی انسان و بال پرواز برای عروج و رسیدن به مقام والای کمال و قرب الهی است.

♦️ محمدداد گفت: محور همه شعائر دینی نماز است.

🌀 معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر میهمان ویژه این پیش اجلاس از طریق وبینار بود.

♻️ در این پیش اجلاس فعالان و برترین های اجلاس نماز تجلیل شدند.

🖋️ ابوذر حسین پور کنگان

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*