۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار روز
  • شناسه : 333
  • ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰
  • 233 بازدید
  • ارسال توسط :
بررسی مشکلات و کمبودات بیمارستان امام خمینی کنگان

بررسی مشکلات و کمبودات بیمارستان امام خمینی کنگان

*بررسی مشکلات و کمبودات بیمارستان امام خمینی کنگان * کمبود اتاق عمل فعال در بیمارستان #کنگان/ خرابی دستگاه c_ arm اتاق عمل/ نبود متخصص رادیو لوژی/ خرابی دستگاه بیهوشی به گزارش بنک نیوز، بیمارستان امام خمینی کنگان که به عنوان بیمارستان سنترال و مرکزی جنوب استان بوشهر می باشد این روزها با مشکلات بسیاری دست […]

*بررسی مشکلات و کمبودات بیمارستان امام خمینی کنگان *

کمبود اتاق عمل فعال در بیمارستان #کنگان/ خرابی دستگاه c_ arm اتاق عمل/ نبود متخصص رادیو لوژی/ خرابی دستگاه بیهوشی

به گزارش بنک نیوز، بیمارستان امام خمینی کنگان که به عنوان بیمارستان سنترال و مرکزی جنوب استان بوشهر می باشد این روزها با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می کند.
نبود متخصص رادیولوژی در یک بیمارستان بزرگ که حجم زیاد بیمار دارد، بر مشکلات مردم افزوده و باعث شده که بیماران به شهرهای مجاور بروند.
از دیگر مشکلات این بیمارستان کمبود اتاق عمل فعال می باشد. از ۵ اتاق عمل موجود در این بیمارستان به دلیل کمبود یا خرابی تجهیزات، عملا ۲ اتاق عمل در حالت فعال می باشد.
با توجه به حجم عمل های انجام شده و تعدد متخصصین جراحی ۲ اتاق عمل جوابگو نمی باشد.

یکی دیگر از مشکلات بیمارستان، خرابی دستگاه (c_ arm )رادیولوژی پرتابل اتاق عمل می باشد. این دستگاه برای تشخیص عمل های شکستگی اندام ها و ستون فقرات بسیار لازم و ضروری می باشد که قریب به ۳ ماه است که خراب شده و هنوز تعمیر نشده است و ور این مدت همه شکستگی های دست و ما و ستون فقرات از کنگان به سایر نقاط اعزام می شوند .

به نظر می رسد این حجم از کمبودات زیبنده بیمارستان #کنگان که به عنوان بیمارستان مرکز و سنترال در جنوب استان بوشهر می باشد، نیست و مسولان و نماینده مردم در مجلس ،باید در این مورد چاره ای بیندیشند و مشکلات بیمارستان #کنگان را رفع کنند.

گزارش: قاسم احمدی بنک خبر

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*