۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار روز
  • شناسه : 357
  • ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۴
  • 197 بازدید
  • ارسال توسط :
۴۱میلیارد تومان به جاده وفاق جنوب بوشهر اختصاص یافت

۴۱میلیارد تومان به جاده وفاق جنوب بوشهر اختصاص یافت

میلیارد تومان به جاده وفاق جنوب بوشهر اختصاص یافت مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: ۴۱ میلیارد تومان به جاده ساحلی شهرستان های دیر و کنگان معروف به جاده وفاق این استان اختصاص یافت.فرزاد رستمی روز شنبه در گفت وگو با ایرنا  در بندر دیر افزود: جاده ساحلی دیر به کنگان معروف به جاده […]

میلیارد تومان به جاده وفاق جنوب بوشهر اختصاص یافت

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: ۴۱ میلیارد تومان به جاده ساحلی شهرستان های دیر و کنگان معروف به جاده وفاق این استان اختصاص یافت.
فرزاد رستمی روز شنبه در گفت وگو با ایرنا  در بندر دیر افزود: جاده ساحلی دیر به کنگان معروف به جاده وفاق از محور مهم و توریستی در جنوب استان بوشهر قراردارد که فاز اول آن اجرایی شده است.
وی گفت: امسال فاز اول آن از سمت کنگان تا شهرک صنعتی آسفالت خواهد شد و از سمت دیر نیز کارگاه فعال و تامین اعتبار لازم صورت گرفته است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر افزود: سال گذشته از سفر ریاست جمهوری به استان ۱۵ میلیارد تومان تزریق شد و امسال نیز در کارگروه استان ۱۵۰ میلیارد تومان برای ادامه کار کمک خواهد شد.
وی گفت: از سمت شهرستان دیر ۲ پل باید بر این مسیر احداث شود که اعتبار آن تامین شده و کارگاه هم فعال است که امیدواریم با تکمیل و راه اندازی پل ادامه کار با سرعت بیشتری انجام گیرد.
رستمی در ارتباط با جاده دیر به سمت بردخون گفت: این مسیر بطول ۶۰ کیلومتر است که ۶ کیلومتر آن چهار خطه با کمک راهداری و شرکت متانول  شانه سازی و آسفالت شده  است و بزرگراه دیر به سمت بوشهر نیز ۱۵ کیلومتر آسفالت شده که با تامین اعتبار ادامه کار انجام خواهد گرفت .
وی گفت: بزرگراه دیر به سمت بوشهر بطول ۱۹۲ کیلومتر در ۱۴ قطعه با کمک وزارت نفت احداث شده است که نقطه ۱۰ تا ۱۳ آن فعال و در کنار این کار اولویت بندی با نقاط حادثه خیزی در دستور کار قرار گرفته است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*