۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار روز » شهرستان کنگان
  • شناسه : 437
  • ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۳
  • 181 بازدید
  • ارسال توسط :
امام جمعه کنکان:وزارت آموزش و پرورش به مشکل معلمین حق التدریس شهرستان کنگان رسیدگی کند

امام جمعه کنکان:وزارت آموزش و پرورش به مشکل معلمین حق التدریس شهرستان کنگان رسیدگی کند

امام جمعه کنگان: وزارت آموزش و پرورش به مشکل معلمین حق التدریس شهرستان کنگان رسیدگی کند ❇️بنک خبر 🔰 امام جمعه کنگان استان بوشهر گفت: وزارت آموزش و پرورش به مشکل معلمین حق التدریس شهرستان کنگان رسیدگی و طبق قاعده عدل و انصاف عمل کند 📝 حجت الاسلام والمسلمین محمود محمودی در اجتماع نمازگزران این […]

امام جمعه کنگان:

وزارت آموزش و پرورش به مشکل معلمین حق التدریس شهرستان کنگان رسیدگی کند

❇️بنک خبر

🔰 امام جمعه کنگان استان بوشهر گفت: وزارت آموزش و پرورش به مشکل معلمین حق التدریس شهرستان کنگان رسیدگی و طبق قاعده عدل و انصاف عمل کند

📝 حجت الاسلام والمسلمین محمود محمودی در اجتماع نمازگزران این شهر با اشاره به گلایه مندی جمعی از معلمین حق التدریس شهرستان کنگان نسبت به تبدیل وضعیت شان افزود: از همین تریبون از وزارت آموزش و پرورش و مسئولین این دستگاه در استان تقاضا دارم با ورود جدی به این قضیه نگرانی معلمین حق التدریسی در این خطه را حل و سامان بخشند.

🔸 وی با تقدیر از پیگیری های نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان اظهار امیدواری کرد: با همت و پیگیری مسئولان ، دغدغه معلمین عزیز و خانواده های آنان برطرف و از تضییع حقوق آنان جلوگیری شود.

🔹خطیب جمعه در بخش دیگر با تبیین فضایل و مناقب بانوی آب و آینه حضرت زهرای مرضیه (سلام الله علیها) و با بیان اینکه یکی از ویژگی های زندگی آن انوار الهی این بود که زندگی شان نه بر مبنای مرد سالاری و نه زن سالاری بلکه بر پایه عشق و محبت بود گفت: سیره و سبک زندگی امیرالمومنین و حضرت زهرا (سلام الله علیها) بهترین الگوی و سبک زندگی اسلامی است.

♦️ وی با تبریک پیشاپیش طلوع چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و تاکید بر تبیین خدمات نظام کارآمد دینی اظهار نمود: بازخوانی حقایق انقلاب اسلامی و بیان ظلم های بیشمار رژیم ستمشاهی ضروری است.

◻️امام جمعه با انتقاد از کسانی که تلاش می کنند رژیم ستمشاهی را بزک و از روی غرض و مرض نظام دینی را تضعیف کنند عنوان کرد: امروز وظیفه همگان از جمله اهل قلم ، اهل هنر و همه جبهه انقلاب اینست که حقایق را بازگو کنند.

🔸 محمودی با اشاره به عمله ، نوکر بودن و وابستگی شاه و رژیم شاهنشاهی به آمریکا و تحقیر مردم و مسئولان رژیم سابق توسط استعمار از جمله قانون ظالمانه و لایحه سخیف کاپیتولاسیون گفت: به ثمر نشستن انقلاب اسلامی ایران موجب هویت و عزت بخشیدن به مردمی شد که سالیان متمادی زیر یوغ استکبار بودند.

🔹 وی با بیان اینکه منکر برخی مشکلات و کاستی ها از جمله تورم ، بیکاری و سوء مدیریت ها در کشور نیستیم ، اظهار داشت: یکی از برکات انقلاب اسلامی همین انتخابات و تعیین سرنوشت ملت توسط خود آنهاست.

♦️ خطیب جمعه گفت: امروز بزرگترین افتخار جمهوری اسلامی و نظام دینی اینست که در راس آن یک فقیه اسلام شناس ، مرجع تقلید و نائب عام امام زمان (عج) وجود دارد که این مهم موجب تمایز حکومت در ایران اسلامی با تمام حکومت ها در سراسر دنیا شده است.

◻️ محمودی در ادامه به بررسی بودجه ۱۴۰۰ در مجلس شورای اسلامی و کمیسیون تلفیق و با تاکید بر اینکه مردم انتظار دارند مجلس انقلابی گام های بلندی در راستای حل مشکلات اقتصادی بردارد ، افزود: ارز ۴۲۰۰ تومانی نتوانست گرانی را کنترل و یارانه ۴۵ هزار تومانی قطعا کافی نیست و انتظار می رود در بودجه سال آینده توجه جدی به قشر آسیب پذیر جامعه شود.

🔸 وی اظهار امیدواری کرد: مجلس شورای اسلامی با نگاه تعاملی و بدون پرداختن به حواشی فرصت سوز ، طرحها و لوایح همسو با پیشرفت و عدالت را تصویب و دولت هم در مقابل قانون گذاران تسلیم و تمکین کند.

🔹 امام جمعه به جشن های خونین داعش در استقبال از پدرخوانده خود یعنی بایدن و چراغ سبز دولت جدید آمریکا به ته مانده های گروهک تروریستی – تکفیری داعش اشاره و گفت: طومار گروهک تروریستی – کودک کش و تکفیری داعش بدست با کفایت رزمندگان اسلام و مدافعان حرم به فرماندهی سپهبد قهرمان و شهیدمان حاج قاسم سلیمانی در هم پیچیده شد و بقایا و ته مانده های این گروهک و حامیان غربی – عبری و عربی شان بدانند ، اگر بخواهند غلطی کنند ، سپاه مقتدر قدس و فرماندهی سپاه قدس با قدرت و قوت آنها را در هم خواهند کوبید.

🌀😷 گفتنی است نماز جمعه این هفته در کنگان نیز مانند هفته های گذشته با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله اجتماعی در مصلای شهدای محراب برگزار شد.

🖋️ ابوذر حسین پور کنگان

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*