۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار روز
  • شناسه : 452
  • ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۰:۴۷
  • 211 بازدید
  • ارسال توسط :
اطلاعیه شماره ۲ آزمون استخدام پیمانی وزارت آموزش و پرورش

اطلاعیه شماره ۲ آزمون استخدام پیمانی وزارت آموزش و پرورش

باسمه تعالی با سلام و احترام، با توجه به اعلام نتیجه معرفی شدگان آزمون استخدام پیمانی وزارت آموزش و پرورش در هشتمین آزمون متمرکز دستگاه های اجرایی کشور دی ماه ۱۳۹۹ (موضوع مجوز شماره ۹۳۱۶۷ مورخ ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ سازمان اداری و استخدامی کشور) توسط سازمان سنجش، به اطلاع پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت این آزمون می […]

باسمه تعالی

با سلام و احترام، با توجه به اعلام نتیجه معرفی شدگان آزمون استخدام پیمانی وزارت آموزش و پرورش در هشتمین آزمون متمرکز دستگاه های اجرایی کشور دی ماه ۱۳۹۹ (موضوع مجوز شماره ۹۳۱۶۷ مورخ ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ سازمان اداری و استخدامی کشور) توسط سازمان سنجش، به اطلاع پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت این آزمون می رساند به منظور تشکیل پرونده و بررسی مدارک و مستندات، معاینات پزشکی و انجام مصاحبه با توجه به جدول زمان بندی که در اطلاعیه شماره ۳ به زودی اعلام خواهد شد، با در دست داشتن مدارک زیر به آدرس بوشهر، خیابان جهاد کشاورزی، پشت سینما بهمن، پردیس علامه طباطبایی مراجعه نمایند‌.
با توجه به شیوع ویروس کرونا، به داوطلبان توصیه می شود ضمن همراه داشتن مواد ضد عفونی کننده و زدن ماسک در تمام مراحل انجام مصاحبه استخدامی، نکات بهداشتی را نیز به طور کامل و دقیق رعایت نموده و از آوردن همراه به محل بررسی مدارک و مصاحبه جداً خودداری شود.
مدارک مورد نیاز:
۱. اصل شناسنامه و تصویر تمام صفحات (دو سری)
۲. اصل کارت ملی و تصویر پشت و رو (دو سری)
۳. اصل دانشنامه یا گواهی نامه موقت بر اساس مدرک تحصیلی مجاز (برابر کد شغل محل انتخابی) و تصویر آن (یک برگ)
۴. اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دائم (ویژه برادران) (یک برگ)
۵. عکس تمام رخ ۴×۳ تهیه شده در سال جاری (۶ قطعه)
۶. تصویر کارنامه قبولی آزمون استخدامی
۷. تکمیل دقیق نمونه برگ اطلاعات فردی (پیوست اطلاعیه)
۸. اصل معرفی نامه رسمی به تاریخ روز از اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برای داوطلبانی که از سهمیه ایثارگری ۲۵ درصد (جانبازان، همسر و فرزندان شهدا، همسر و فرزندان جانبازان ۲۵درصد و بالاتر، همسر و فرزندان آزادگان دارای یک سال و بالای یک سال، خواهر و برادر شهید) و ۵ درصد (فرزندان جانبازان زیر ۲۵ درصد و فرزند آزادگان کمنر از یک سال اسارت) استفاده نموده اند.
۹. اصل معرفی نامه رسمی به تاریخ روز از نهاد و یگان اعزام کننده برای استفاده کنندگان از سهمیه رزمنده، فرزند و همسر رزمنده (۵ درصد ایثارگری)
مراجع تایید مدت حضور داوطلبانه در جبهه ها عبارتند از :
الف. معاونت نیروی انسانی هر یک از رده های نیروهای مسلح
ب. معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد بسیجیان و نیروهای مردمی
ج۰ معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت کشاورزی در مورد جهادگران
۱۰. اصل معرفی نامه رسمی به تاریخ روز از سازمان بهزیستی استان برای معلولین
۱۱. افرادی که سوابق خدمت غیر رسمی در دستگاه های اجرایی از تاریخ ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ به بعد دارند، لازم است سوابق خدمت غیر رسمی و تمام وقت خود را با قید پرداخت از اعتبارات دولتی طی نامه رسمی از دستگاه مورد نظر با درج تاریخ ابتدا و انتها برای واحد پذیرش ارائه نمایند‌.
۱۲. فرم معرفی نامه از بنیاد نخبگان جهت متقاضیان استفاده از امتیاز نخبگان
۱۳. اصل مدرک مربوط به حافظان قرآن (درجه ۱ تا ۳) با امضای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور (صرفاً برای رشته های دبیری معارف و مربی امور تربیتی مدارس)
۱۴. گواهی های مربوط به سوابق آموزشی، پژوهشی، نرم افزارها و دانش کامپیوتر بر مبنای گواهی رسمی و معتبر با توجه به نمون برگ شماره ۶_ه (پیوست اطلاعیه)
۱۵. آن دسته از معرفی شدگان مرحله بررسی مدارک که از امتیاز بومی شهرستان بند مربوط به احراز سابقه ۱۰ سال محل سکونت استفاده نموده اند، لازم است جهت تایید اطلاعات خود اظهاری مبنی بربونی شهرستاتی، فرم استشهاد محلی موضوع بخشنامه ۳۶۹۴۸۸ مورخ ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ سازمان اداری و استخدامی کشور را تکمیل نموده و پس از تایید مراجع مربوط، در هنگام مراجعه به محل بررسی مدارک، همراه داشته باشند. در صورت عدم ارائه مدرک بومی، امتیاز بومی لغو و از نمره مکتسبه کسر خواهد شد. (پیوست اطلاعیه)
۱۶. داشتن گواهی تحصیلی در مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی یا دبیرستان در شهرستان محل مورد تقاضا با تایید اداره آموزش و پرورش شهرستان مربوط، برای آن دسته از معرفی شدگان مرحله بررسی مدارک که از امتیاز بومی شهرستانی به عنوان تمام یا قسمتی از سابقه ۱۰ سال محل سکونت استفاده می نمایند، مشروط به ارائه استشهاد محلی مبنی بر تایید ساکن بودن فعلی فرد در شهر مورد تقاضا
تذکر مهم :
مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط اعلام شده در متن آگهی و یا ارائه مدارک به صورت ناقص در زمان بررسی مدارک، مصاحبه و گزینش بر عهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از فرایند آزمون مشترک فراگیر، مصاحبه و استخدام محرز شود، داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و در صورت صدور حکم استخدامی، حکم صادره لغو و بلااثر می شود.
اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر
مدیریت منابع انسانی و امور اداری

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*