۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهرستان کنگان » متفرقه
  • شناسه : 497
  • ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۸:۲۷
  • 196 بازدید
  • ارسال توسط :
فرمانده انتظامی شهرستان کنگان از کشف یک فقره زمین خواری به ارزش ۶۰ میلیارد ریال خبر داد

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان از کشف یک فقره زمین خواری به ارزش ۶۰ میلیارد ریال خبر داد

زمین خواری۶۰ میلیاردی در کنگانگروه استان ها -بوشهر-فرمانده انتظامی شهرستان کنگان از کشف یک فقره زمین خواری به ارزش ۶۰ میلیارد ریال خبر داد.به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رهام رضایی درباره جزئیات این خبر اظهارداشت: در پی گزارش دریافتی و انجام تحقیقات میدانی و پلیسی مبنی بر اینکه شخصی ۵ هزار و ۸۰۰ […]

زمین خواری۶۰ میلیاردی در کنگان
گروه استان ها -بوشهر-فرمانده انتظامی شهرستان کنگان از کشف یک فقره زمین خواری به ارزش ۶۰ میلیارد ریال خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رهام رضایی درباره جزئیات این خبر اظهارداشت: در پی گزارش دریافتی و انجام تحقیقات میدانی و پلیسی مبنی بر اینکه شخصی ۵ هزار و ۸۰۰ متر مربع از اراضی ملی را متصرف و به شخص ثالثی به فروش رسانده است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.
وی افزود:با رصد اطلاعاتی و تحقیقات میدانی بررسی لازم انجام شد و پس از جمع آوری مدارک و مستندات مشخص شد که موضوع صحت داشته و فرد مورد نظر اقدام به تصرف و فروش زمین‌های مذکور کرده است.
فرمانده انتظامی کنگان با بیان اینکه پس از تکمیل تحقیقات، متهم دستگیر و در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت، خاطرنشان کرد:طبق نظر کارشناس مربوط ارزش زمین‌های تصرف شده ۶۰ میلیارد ریال برآورد شده است.
سرهنگ رضایی ضمن تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با پدیده زمین خواری خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از وقوع این پدیده و اطمینان از صحت آن، مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*