۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار روز » شهرستان کنگان
  • شناسه : 607
  • ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱
  • 198 بازدید
  • ارسال توسط :
سارق کابل و تجهیزات انتقال برق کنگان دستگیر شد

سارق کابل و تجهیزات انتقال برق کنگان دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان “کنگان” از دستگیری سارق کابل و تجهیزات انتقال برق و کشف ۵ فقره سرقت خبر داد. 🔰فرمانده انتظامی شهرستان کنگان از انهدام باند سارقین اماکن خصوصی ودستگیری ۲سارق،۴مالخر وکشف ۹ فقره سرقت در این شهرستان خبرداد. 🔶سرهنگ “رهام رضایی” در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در بیان جزئیات این خبر،اظهار داشت:در […]

فرمانده انتظامی شهرستان “کنگان” از دستگیری سارق کابل و تجهیزات انتقال برق و کشف ۵ فقره سرقت خبر داد.

🔰فرمانده انتظامی شهرستان کنگان از انهدام باند سارقین اماکن خصوصی ودستگیری ۲سارق،۴مالخر وکشف ۹ فقره سرقت در این شهرستان خبرداد.

🔶سرهنگ “رهام رضایی” در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در بیان جزئیات این خبر،اظهار داشت:در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی در سطح این شهرستان،موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

🔹وی افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی آثار و علائم به جا مانده در صحنه سرقت و تحقیقات تخصصی، موفق شدند ۲ سارق و۴مالخر را شناسایی وطی یک عملیات هماهنگ آنان را در مخفیگاه شان دستگیر و مقادیری اموال مسروقه را در محل کشف و ضبط کردند.

🔹این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان درابتدا بزه انتسابی را انکار ،که پس از مشاهده ادله ومستندات موجود لب به اعتراف گشوده و در مجموع به ۹ فقره سرقت(۴فقره منزل،۲فقره مغازه،۲فقره اماکن خصوصی و یک فقره معابر) معترف شدند،تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

🔹وی گفت: ماموران با بررسی صحنه های سرقت و انجام تحقیقات میدانی یک نفر سارق سابقه دار شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی او را در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند. 🔹فرمانده انتظامی شهرستان کنگان با بیان اینکه متهم در بازجویی های فنی پلیس به ۵ فقره سرقت کابل و تجهیزات انتقال برق در شهر “کنگان” اعتراف کرد، عنوان داشت: سارق پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*