۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » بندر شیرینو » فرهنگی ، مذهبی و اجتماعی
  • شناسه : 6330
  • ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸
  • 3516 بازدید
  • ارسال توسط :
  • نویسنده : بهمنی
  • منبع : شیرینو نیوز
🔴 مطالبه مردم جهت فرهنگسرا و کتابخانه

کتابخانه شیرینو در دست احداث است

مدیركل كتابخانه های استان بوشهر گفت: هم اینك 75 كتابخانه فعال در این استان وجود دارد ، کتابخانه شیرینو در دست احداث است.

سید علی هاشمی روز سه شنبه درنشست با خبرنگاران به مناسبت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار افزود: از ۶۱ کتابخانه نهادی دراستان ۴۰ کتابخانه در نقاط شهری و ما بقی در نقاط روستایی فعالیت دارند.
وی با اعلام اینکه هم اینک دو کتابخانه نیز دردوراهک و شیرینو در دست احداث است، اظهار کرد: هم اکنون هشت روستای استان بوشهر که جمعیت بالای سه هزار نفر دارند، فاقد کتابخانه هستند که بر اساس معیار تعریف شده شهرها و روستاهای با جمعیت یکهزار و ۵۰۰ نفر باید دارای کتابخانه باشند.
هاشمی اضافه کرد: براساس معیار جمعیتی تعریف شده، هم اینک به ۳۲کتابخانه در سطح استان نیاز است.
وی بیان کرد: ۸۰۶ هزار و ۶۶۶ نسخه کتاب در کتابخانه های استان بوشهر موجود است که ۳۱ هزار نفر از جمعیت این استان عضو این کتابخانه ها هستند.
هاشمی با بیان اینکه انتظار می رود شهرداری ها درپرداخت نیم درصد مشارکت خود در زمینه کتابخانه ها همکاری داشته باشند، ادامه داد: شهرداری های خورموج، چغادک، عالی شهر، خارگ در پرداخت سهم خود مشارکت دارند و مابقی شهرداری ها همکاری مطلوبی نداشته و برخی مشارکت ندارند.
وی غبار روبی قبور شهدا، پیاده روی خانوادگی در شهرهای کلمه و دشتی، دیدار با خانواده شهید صادق گنجی، افتتاح بخش کودک کتابخانه عمومی آبپخش، عضویت رایگان درهمه کتابخانه های عمومی استان، تکریم از کتابداران و ترویج کتابخوانی را از برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی اعلام کرد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*