۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اجتماعی » اخبار استان بوشهر » شهرستان کنگان
  • شناسه : 6597
  • ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰
  • 203 بازدید
  • ارسال توسط :
  • نویسنده : بنک خبر
آیین اهداء کتب کمک آموزشی به دانش آموزان در کنگان برگزار شد
با حضور مشاور وزیر نفت؛

آیین اهداء کتب کمک آموزشی به دانش آموزان در کنگان برگزار شد

آیین اهدای کتب کمک آموزشی کنکور به دانش آموزان با حضور مدیرکل آموزش و پرورش و مشاور اجتماعی وزیر و مدیر نظارت بر طرح های عمرانی مناطق نفت خیز برگزار شد

به گزارش بنک نیوز  وز چهارشنبه ۵ بهمن ماه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کنگان میزبان آیین اهدای کتب کمک آموزشی کنکور به تعدادی از دانش آموزان به نمایندگی از کل دانش آموزان پایه دوازدهم استان بود.

در این همایش که با حضور مهندس دارابی مشاور اجتماعی وزیر و مدیر نظارت بر طرح های عمرانی مناطق نفت خیز، مهندس احسان برهمن معاون برنامه ریزی مدیریت نظارت بر طرح های عمرانی مناطق نفت خیز به عنوان حامی این اقدام ارزشمند و دکتر حیاتی معاون مدیریت منطقه پارس جنوبی برگزارشد. علی موحدی مدیرکل آموزش و پرورش استان، ضمن قدردانی از حمایت های مدیریت نظارت بر طرح های عمرانی مناطق نفت خیز گفت چشم امید انقلاب به شما دانش آموزان است و تداوم اهداف بلند جمهوری اسلامی در دست جوانان اندیشمند و مستعد خواهد بود.
مدیرکل آموزش و پرورش از دانش آموزان خواست که از فرصت تحصیل و جوانی خود استفاده مطلوب ببرند و تلاش کنند افرادی موثر و توانمند برای خود و جامعه باشند.
در این گردهمایی مهندس دارابی مشاور اجتماعی وزیر و معاون برنامه ریزی مدیریت نظارت بر طرح های عمرانی مناطق نفت خیز ضمن تاکید بر دانش اندوزی و تحصیل به دانش آموزان توصیه نمودند که قدر معلمان خود را بدانند و همیشه احترام به آنان را وظیفه خود بدانند.
در پایان این گردهمایی بسته های آموزشی به دانش آموزان اهدا شد.
در حاشیه این برنامه علی اکبر بازیار معاون آموزش متوسطه استان ضمن تشکر از حمایت های مدیریت نظارت بر طرح های عمرانی مناطق نفت خیز و پشتیبانی از برنامه های کیفیت بخشی آموزشی استان گفت: در راستای مسئولیت های اجتماعی شرکت ملی نفت ۱۰۰۰ نفر از دانش آموزان لازم التوجه استان از مجموعه کتب کمک آموزشی کنکور برخوردار خواهندشد که امروز به صورت نمادین تعدادی از دانش آموزان بسته های خود را دریافت کردند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*