۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهرستان کنگان
  • شناسه : 6600
  • ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۶
  • 221 بازدید
  • ارسال توسط :
  • نویسنده : قاسم احمدی
  • منبع : بنک نیوز
برگزاری  جلسه هماهنگی ستاد دهه فجر شهرستان کنگان /اجرای  برنامه پیاده روی بزرگ خانوادگی  در کنگان

برگزاری جلسه هماهنگی ستاد دهه فجر شهرستان کنگان /اجرای برنامه پیاده روی بزرگ خانوادگی در کنگان

اولین جلسه هماهنگی ستاد دهه فجر شهرستان کنگان در محل سالن جلسات فرمانداری کنگان برگزار شد.

به گزارش بنک نیوز،جلسه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان کنگان به ریاست غلامحسین زیبا معاون سیاسی اجتماعی فرماندار  و حضور  مدیران ادارات  روز یکشنبه مورخ ۹ بهمن ۱۴۰۱در محل سالن اجتماعات فرمانداری  برگزار شد.

ابتدای جلسه غلامحسین زیبا ضمن گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی  و ارایه دستور کار جلسه با تاکید بر برنامه ریزی هر چه بهتر برای برگزاری چهل و چهارمین سالگرد گفت:با توجه به اهمیت موضوع گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب و شرایط فعلی جامعه ،چگونگی برگزاری مراسم گرامیداشت دهه فجر از اهمیت ویژه ای برخوردار است و انتشار اخبار این دهه و نمایش اقتدار ایران و ایرانی چه در داخل و چه در خارج از کشور باید مدنظر قرار گیرد.

وی اظهار کرد به زودی روز شمار برنامه های دهه فجر در شهرستان اعم از برنامه های فرهنگی اجتماعی و افتتاح یا آغاز عملیات اجرایی پروژه ها نیز منتشر و در اختیار عموم قرار می گیرد.

 

ایشان یکی از برنامه های پیش بینی شده  دهه فجر در شهرستان کنگان را برگزاری پیاده روی بزرگ خانوادگی اعلام کرد و افزود: در روز جمعه مورخ ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در کنگان با حضور عوامل برنامه صبح انقلاب از شبکه سه سیما برگزار خواهد شد.

وی ضمن اشاره به پخش مستقیم این برنامه از شبکه سه سیما گفت: مسیر پیاده روی از فلکه کوزه گری تا پارک مرجان کنگان خواهد بود و در پایان این مراسم به شرکت کنندگان به قید قرعه جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*