۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اجتماعی » سیاسی و اقتصادی » شهرستان کنگان
  • شناسه : 6627
  • ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۵
  • 169 بازدید
  • ارسال توسط :
  • نویسنده : قاسم احمدی
برگزاری آیین واگذاری آیین واگذاری ۷۰ فقره از اسناد غضب شده توسط خاندان پهلوی به مردم کنگان

برگزاری آیین واگذاری آیین واگذاری ۷۰ فقره از اسناد غضب شده توسط خاندان پهلوی به مردم کنگان

طی مراسمی ۷۰ فقره سند توسط بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی که پیشتر توسط خاندان پهلوی غضب شده بود به مردم کنگان واگذار شد.

به گزارش بنک نیوز، روز پنج شنبه مورخ ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ مراسم واگذاری ۱۳۵ هزارمین اسناد بنیاد مستضعفان به طور همزمان از طریق ارتباط تصویری با حضور مهندس فتاح در استان‌های گیلان ،گلستان، خراسان جنوبی ،مازندران و شهر کنگان از توابع استان بوشهر برگزار شد.

 

این آیین در کنگان در محل سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور با حضور کاظمی نژاد مدیر کل بنیاد مستضعفان فارس و بوشهر ،دکتر احمدی نماینده مردم جنوب استان بوشهر، احمد غریبی فرماندار کنگان و جمعی از اعضای شورای شهر و روسای ادارات کنگان برگزار گردید.

 

دکتر موسی احمدی طی سخنانی در این مراسم گفت: به حول و قوه الهی تعداد ۷۰ فقره سند را امروز به مردم شریف کنگان واگذار کردیم و در تلاشیم که ۵۰ فقره دیگر را به زودی با رفع موانع و مشکلات اداری به مردم واگذار کنیم.

ایشان از آمادگی مسولین جهت رفع مشکلات اسناد و املاک مردم خبر داد و گفت ؛ اگر شهروندی در این زمینه دچار مشکل است حتما به بنیاد مستضعفان مراجعه کند .

وی از ادارات مربوطه به ویژه اداره ثبت شهرستان کنگان خواست که جهت رفع موانع صدور اسناد شهروندان تلاش بیشتری داشته باشند.

ابوذر حسین پور ، رئیس شورای شهر کنگان نیز در این مراسم گفت:

سال گذشته و در راستای پیگیری و حل مشکلات شهروندان کنگان و با اهتمامی که نماینده مردم در مجلس داشتند، به همراه مسئولان شهرستان کنگان در بنیاد مستضعفان کشور حضور یافتیم و موضوع را به نمایندگی از مردم و مسئولان محلی مجدانه پیگیری کردیم.

رئیس شورای اسلامی بندر کنگان افزود: بعد از آن نیز پیگیری‌های زیادی انجام شد، که پیرو همین درخواست‌ها و پیگیری‌ها معاون اموال و املاک بنیاد مستضعفان کشور به کنگان سفر کرد و نشستی با حضور مسئولان شهرستان برگزار و سپس بازدیدهایی از برخی اراضی و املاک مورد بحث انجام گرفت.

 

ایشان گفت: یک کارگروه ۱۱ نفره شامل نمایندگانی از طرف امام جمعه شهرستان کنگان، فرماندار شهرستان کنگان و فرمانده بسیج سپاه شهرستان و همچنین رئیس شورای اسلامی شهر کنگان، دو معتمد محلی و پنج نماینده و کارشناس از سوی بنیاد مستضعفان برای بررسی پرونده‌ها در شهر کنگان تشکیل شد و خدا را شاکریم که امروز تمامی تلاش‌ها نتیجه داد و توانستیم ۷۰ فقره سند را تقدیم مردم شریف کنگان کنیم.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*