۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهرستان کنگان
  • شناسه : 6630
  • ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۱
  • 508 بازدید
  • ارسال توسط :
  • نویسنده : قاسم احمدی
  • منبع : بنک نیوز
افتتاح مجتمع فرهنگی هنری بنک
پس از ۸ سال انتظار؛

افتتاح مجتمع فرهنگی هنری بنک

مجتمع فرهنگی هنری بنک با اعتبار ۲۵ میلیارد تومان افتتاح شد.

افتتاح مجتمع فرهنگی هنری بنک

 

به گزارش بنک نیوز ، همزمان با سومین روز از دهه فجر ،روز جمعه مورخ ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ با حضور استاندار بوشهر ، دکتر موسی احمدی نماینده چهار شهرستان جنوبی، فرماندار کنگان ،مدیر کل راه و شهرسازی و مدیر کل فرهنگ وارشاد استان بوشهر و سایر مسولین استانی و محلی ،مجتمع فرهنگی هنری شهید مرتضی آوینی بنک پس از ۸ سال با اعتبار ۲۵ میلیارد تومان افتتاح شد.

پروژه مجتمع فرهنگی هنری بنک در سال ۱۳۹۳ در زمینی به مساحت ۱۰۲۰ متر مربع که توسط شورا و شهرداری بنک اهدا شده بود کلنگ زنی شد که امروز پس از ۸ سال با تلاش مسولین افتتاح شد.

زیر بنای این پروژه ۹۷۱ متر مربع و مساحت محوطه ۳۷۰ متر مربع بوده که در دو طبقه با کاربری فرهنگی و اسکلت فلزی ساخته شده است.

کارفرمای این پروژه اداره کل راه و شهرسازی و بهره برداری آن اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر می باشد و این پروژه با اهدافی همچون ؛ تهیه طرح های فوق برنامه در زمینه های فرهنگی ،علمی تحقیقاتی و هنری ، ایجاد ارتباط و همکاری با مراکز و نهادهای فرهنگی و هنری و اجتماعی کشور ، برنامه ریزی و برگزاری اردوهای آموزشی و فرهنگی و زیارتی و هنری ، فراهم کردن زمینه رشد و پرورش فکری جوانان ساخته شده است.

 

گفتنی است؛احداث این مجتمع گام مهمی در راستای توسعه فضاهای فرهنگی و هنری بوده و نقش اساسی در رشد و توسعه و تحقق اهداف فرهنگی شهر بنک ایفا خواهد کرد ، به همین علت جا دارد از طرف مردم شریف شهر بنک از همه کسانی که در ساخت این مجموعه ارزشمند تلاش وافر و جهادی داشته اند تقدیر و تشکر نماییم .

 

گزارش و عکس ؛ قاسم احمدی بنک نیوز

برچسب ها

۱ دیدگاه

  1. بنک هنرمندان بزرگی درزمینه های مختلف داره،هنرمندانی هستند که به دلیل کارشکنی وعدم سواد هنری افراد ناشناسن ومیدونن خودشون رو نشون بدن راهشون به ترکستان ختم میشه

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*