۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهرستان کنگان
  • شناسه : 6666
  • ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۴
  • 181 بازدید
  • ارسال توسط :
  • نویسنده : بنک خبر
  • منبع : بنک نیوز
رویداد اتم در کنگان برگزار شد

رویداد اتم در کنگان برگزار شد

رویداد کشوری اتم (ایده ها و تجربه های موفق) به میزبانی بندر کنگان، با همکاری شورا و شهرداری کنگان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور این شهر برگزار شد

به گزارش بنک نیوز، این رویداد با شرکت ۱۱ منتخب استانی با هدف شناسایی ایده‌ها، رشد و تکثیر الگوها و تجربه‌های موفق مردمی که در زمینه حل مسائل و کمک به پیشرفت کشور فعالیت می کنند برگزار شد.

محمد بازدار مسئول برگزاری رویداد کشوری اتم در استان بوشهر بیان کرد: امسال برنامه تلویزیونی اتم دراستان بوشهر بصورت ویژه دنبال شد این برنامه در دوازده محور سلامت ، تفریح و نشاط، آموزش، محیط زیست، مطالبات اجتماعی، خدمات شهری، ورزش، کسب وکار، سبک زندگی، خیریه و گردشگری در راستای کار خلاقانه و نوآورانه فعالیت خود را در استان بوشهر به پایان رساند.

وی افزود: هدف این رویداد شناسایی و معرفی الگوها و تجربه‌های موفق مردمی بود که در زمینه حل مسائل و کمک به پیشرفت کشور فعالیت می کردند بود.
بازدار اظهار داشت: ملاک‌های اساسی برای انتخاب هر فرد یا گروه به‌عنوان یک “اتم”، مردمی بودن، قابلیت تکثیر و توزیع بودن اقدامات و شیوه کاری الگوها و نیز شاخصه خلاقیت بود. ویژگی خاص این برنامه نداشتن محدودیت در حوزه‌های فعالیت برای اتم‌ها بود؛ به این شکل که هر شخص یا گروهی که توانسته مسئله یا مشکلی را در هر زمینه‌ای از جمله سبک زندگی، محیط زیست، سلامت، اشتغال و یا هر حوزه دیگری در سطح خانواده، محله، شهر یا کشور با مشارکت دیگران و به‌شیوه‌ای خلّاقانه‌ حل کند.

وی افزود: این رویداد با عنوان “من یک اتم هستم” برنامه‌ای تلویزیونی با محوریت حل مسائل کشور است که به صورت خلاقانه و از طریق مشارکت‌های مردمی به دنبال یافتن راه حل‌هایی برای مسائل است.

بازدار گفت: برای برگزاری این رویداد در استان از قبل فراخوان و اطلاع رسانی شده بود و  افرادی  از طریق پیامک در آن ثبت نام کرده بودند و سپس از طریق دبیرخانه این رویداد افراد ثبت نام شده شناسایی و گزینش شدند و ایده‌های خود را مطرح کردند و تعداد ۲۰ ایده انتخاب شد و در نهایت از بین این ایده های معرفی شده پس از بررسی ۱۱ ایده برتر  به این مرحله راه  یافتند.

وی ادامه داد: پس از بررسی آرا هیات داوران، ۳ شرکت کننده برتر انتخاب و به مرحله کشوری معرفی خواهند شد.

بازدار ضمن سپاس از مشارکت مردم در برگزاری رویداد از ستاد اجرایی کشوری اتم، از شورا و شهرداری شهر کنگان و اداره کل ارشاد اسلامی بخاطر نگاه ویژه به این رویداد تشکر کرد.

شایان ذکر است داوران این مرحله حسین افکار نماینده اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، حسین حاجی زاده نماینده مدیران جنوب استان بوشهر، علیرضا بهرامی کارگردان و بازیگر برتر استان، مهدی تمدن معلم نمونه استان و سرگروه علوم پایه، غلامعلی حیدری دکترای زیست شناسی جانوری، قاسم احمدی مدیر و فعال در حوزه رسانه استان و امور اجتماعی بوشهر بودند.

برچسب ها

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*