۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اجتماعی » پرک » شهرستان کنگان
  • شناسه : 6777
  • ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴
  • 165 بازدید
  • ارسال توسط :
  • نویسنده : قاسم احمدی
  • منبع : بنک نیوز
آیین رونمایی از کتاب “مدیر شو” نوشته حسین دهقان زاده برگزار شد

آیین رونمایی از کتاب “مدیر شو” نوشته حسین دهقان زاده برگزار شد

کنگان- بنک نیوز- آیین رونمایی از کتاب مدیر شو نوشته حسین دهقان زاده ساعت ۲۰ چهار شنبه مورخ ۲۷ اردبیهشت ۱۴۰۲ در سالن کتابخانه عمومی غدیر کنگان برگزار شد.

به گزارش بنک نیوز، همزمان با گرامیداشت روز حکیم عمر خیام با حضور معاون سیاسی فرمانداری کنگان ، اعضای شورای اسلامی روستای پرک و تنی چند از شاعران و هنرمندان ونویسندگان از کتاب نویسنده کنگانی با عنوان” مدیر شو ” رونمایی شد.
مهدی قاسمی معاون سیاسی اجتماعی فرماندار کنگان در این آیین ضمن تبریک به نویسنده کتاب مدیر شو گفت ؛ هر چقدر نویسندگان و هنرمندان و شاعران قدرتمندتری داشته باشیم قطعا شهرستان کنگان روند رو به رشد بهتری را طی خواهد کرد.
وی گفت: در راستای حمایت از نویسندگان اقداماتی را شروع کرده ایم و با توجه به مسائل مبتلا به شهرستان مثل آلایندگی ناشی از فلرها ، از نویسندگانی که بتوانند کتاب‌های علمی را در خصوص مهار این فلزهای و سایر مشکلات شهرستان چاپ و منتشر کنند حمایت های مالی بیشتری خواهیم کرد.

گفتنی است؛کتاب «مدیر شو» توسط انتشارات قلمداران جنوب به شمارگان ۵۰۰ جلد و با قیمت ۹۰ هزار تومان چاپ و منتشر شده است.
طراح جلد این کتاب توسط محمد رضا طهماسبی و صفحه آرای آن را ایوب حبیب زاده بر عهده داشته است.
مهارت‌های مورد نیاز مدیران، فرآیند مدیریت بر مبنای هدف، تقویت مهارت‌های توسعه فردی در محیط کار و دروغ سفید نگویید تا پیشرفت کنید از جمله فصول این کتاب هستند.
پیش از این حسین دهقان‌زاده صاحب این تالیف، کتاب‌های شعر دریاتر از دریا و مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌ها را وارد بازار نشر کرده بود.
وی دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت است که در حوزه‌های مختلف ادبی، رسانه‌ای، فرهنگی فعالیت و چندین مقالات علمی پژوهشی با موضوعات مختلف چاپ شده در کارنامه دارد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*