۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 6834
  • ۰۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷
  • 171 بازدید
  • ارسال توسط :
مسئولین پتروشیمی بوشهر در جذب، نیروهای بومی را اولویت قرار دهند
امام جمعه کنگان

مسئولین پتروشیمی بوشهر در جذب، نیروهای بومی را اولویت قرار دهند

مسئولین پتروشیمی بوشهر در جذب ، نیروهای بومی را اولویت قرار دهند / مسئولان سیاسی مطالبه دیرینه و بحق بندر بزرگ شیرینو و ارتقاء آن به شهر را تسریع و عینیت بخشند

 

تذکر سوم امام جمعه شهرستان کنگان جهت پیگیری ارتقا روستای ۱۷ هزار نفری «شیرینو» به شهر گفت: مقامات سیاسی در کشور ، استان و شهرستان با جدیت بیشتری این مطالبه به حق و مردمی را به سرانجام برسانند.مسئولین پتروشیمی بوشهر در جذب ، نیروهای بومی را اولویت قرار دهند / مسئولان سیاسی مطالبه دیرینه و بحق بندر بزرگ شیرینو و ارتقاء آن به شهر را تسریع و عینیت بخشند

حجت الاسلام محمود محمودی امام جمعه شهرستان کنگان در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به جذب آتش نشان توسط پتروشیمی بوشهر بیان کرد: مسئولان مربوطه در جذب با توجه به میزبانی منطقه از صنعت ، جوانان بومی منطقه را اولویت قرار دهند.

 

وی در بخش دیگری از خطبه های خود به انتظار چندین ساله مردم بندر بزرگ شیرینو در خصوص ارتقاء روستا به شهر اشاره و عنوان کرد: مقامات سیاسی در کشور ، استان و شهرستان با جدیت بیشتری این مطالبه به حق و مردمی را به سرانجام برسانند.

 

وی به محاصره شدن بندر شیرینو توسط صنعت از جمله چندین پتروشیمی گفت: این حق مردم شیرینو است که در حوزه های مختلف توسط صنعت مورد توجه قرار گیرند.

 

امام جمعه کنگان به ناراحتی و گلایه مردم شهر بنک از وضعیت آب شرب شهری اشاره کرد و گفت: مسئولان حل مشکل آب شرب شهر بنک را در اولویت قرار دهند.

 

خطیب جمعه کنگان افزود: مقامات مربوطه در احداث آب شیرین کن شهر بنک سرعت عمل داشته باشند.

 

امام جمعه کنگان با تسلیت شهادت امام محمد باقر(ع) و بیان فضایل و مناقب آن امام همام، یادآور شد: یکی از وظایف مستمره امت اسلام نسبت به اهل‌بیت(ع) این است که معرفت خود را نسبت به آنها بالا ببریم که راه رسیدن به معرفت حکمت و تزکیه همین است.

 

حجت الاسلام محمودی با اشاره به روز عرفه و عظمت این روز بزرگ در روایات، خاطرنشان کرد: عرفه روز عرفان نظری و روز معرفت الله و روز پروا نمودن است تا زمینه پرواز برایمان فراهم شود.

 

وی با اشاره به ۶ تیر ماه سالروز سوء قصد به رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: خواست خدا حفظ این ذخیره الهی بود تا کشتی انقلاب را در دریای نامتلاطم به خوبی ناخدایی کند.

 

امام جمعه کنگان با گرامیداشت سالروز شهادت شهید آیت الله بهشتی و یاران باوفایش و نکوداشت هفته قوه قضائیه، یادآور شد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب، هفت تیر نشان داد ضربه سنگین و سهمگین نمی‌تواند نظام سیاسی ما را از هم بپاشد.

 

حجت الاسلام محمودی، قوه قضائیه را یکی از ارکان مهم کشور دانست و گفت: از افتخارات نظام دینی این است که قوه قضائیه در آن زیر نظر ولی فقیه مشروعیت دارد.

 

وی تأکید کرد: دستگاه قضایی بایستی از طریق مبارزه قاطع با مظاهر فساد درون دستگاهی و برون دستگاهی، حمایت قاطع از آمران به معروف و ضابطین قضایی، تلاش گسترده برای پیشگیری از جرم و مبارزه با هنجار شکنان، امید مردم را زنده و اعتماد آنها به نظام را بیشتر کند.

 

امام جمعه کنگان به تشریح اهمیت مسئله اوقات فراغت و ضرورت برنامه ریزی مطلوب و هدفمند برای تابستان توسط نهادهای فرهنگی پرداخت و اظهار کرد: متولیان امر با هماهنگی شورای فرهنگ عمومی زمینه کمیت و کیفیت بخشی به برنامه‌ها و کلاس‌های تابستانی به‌ویژه در حوزه دینی و قرآنی را فراهم نمایند.

 

حجت الاسلام محمودی با گرامیداشت شهدای جمعه خونین مکه به برنامه‌های حج در سال‌های اخیر به‌ویژه در امسال اشاره و با تبیین روابط حسنه ایران و عربستان در دولت سیزدهم، خاطرنشان کرد: امیدواریم این وحدت رویه مقدمه‌ای برای وحدت و همگرایی امت اسلام، علیه استکبار جهانی و صهیونیسم باشد.

 

وی با تحلیلی بر اوضاع منطقه و جهان و حضور مقتدرانه ایران اسلامی در قلب حیاط خلوت آمریکا، حذف دلار از مبادلات جهانی و به بار نشستن گفتمان مقاومت در دنیا، خاطرنشان کرد: این کارها نوید این را می‌دهد که دیگر نظام تک قطبی رو به افول است و امروز ایران اسلامی نه‌تنها وابسته به شرق و غرب نیست، بلکه خود محور قدرت در منطقه و دنیاست.

 

 

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*