۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » اخبار بنک » بنک » شهرستان کنگان » متفرقه
  • شناسه : 6852
  • ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۵
  • 512 بازدید
  • ارسال توسط :
لزوم ایجاد ایستگاه ۱۳۲ کیلو ولت در شهر بنک/افزایش سالانه ۱۷۰۰ تا ۲۰۰۰ مشترک در شهرستان کنگان/پاداش ۲۰ برابر تعرفه برق برای مشترکین کم مصرف
رئیس اداره برق شهرستان کنگان؛

لزوم ایجاد ایستگاه ۱۳۲ کیلو ولت در شهر بنک/افزایش سالانه ۱۷۰۰ تا ۲۰۰۰ مشترک در شهرستان کنگان/پاداش ۲۰ برابر تعرفه برق برای مشترکین کم مصرف

رئیس اداره برق شهرستان کنگان؛ *🔹لزوم ایجاد ایستگاه ۱۳۲ کیلو ولت در شهر بنک/افزایش سالانه ۱۷۰۰ تا ۲۰۰۰ مشترک در شهرستان کنگان/پاداش ۲۰ برابر تعرفه برق برای مشترکین کم مصرف* ✏️به گزارش بنک نیوز، جلسه مدیریت مصرف و گذر از پیک تابستان ۱۴۰۲ مدیریت برق کنگان با حضور رئیس اداره برق کنگان و مهندس فرزین […]

رئیس اداره برق شهرستان کنگان؛

*🔹لزوم ایجاد ایستگاه ۱۳۲ کیلو ولت در شهر بنک/افزایش سالانه ۱۷۰۰ تا ۲۰۰۰ مشترک در شهرستان کنگان/پاداش ۲۰ برابر تعرفه برق برای مشترکین کم مصرف*

✏️به گزارش بنک نیوز، جلسه مدیریت مصرف و گذر از پیک تابستان ۱۴۰۲ مدیریت برق کنگان با حضور رئیس اداره برق کنگان و مهندس فرزین پور مدیر روابط عمومی برق استان و جمعی از اعضای شوراها و دهیاری های شهرستان کنگان برگزار شد.

مهندس سطحانیان تعداد مشترکان را ۴۱۰۰۰ عنوان کرد و گفت : سالانه بین ۱۷۰۰ تا ۲۰۰۰ مشترک جدید به برق شهرستان کنگان اضاف می گردد.

وی تعداد مشترکین خانگی را ۳۴۳۶۳ دانست و گفت: بیشترین مصرف در کنگان را مشترکین خانگی دارند که ۸۰ درصد مشترکین را شامل می شوند و تعداد مشترکین بزرگ ۴۷۰ مشترک بوده که در هر دو بخش مردم و صنایع در مدیرت مصرف با این مدیریت همکاری لازم را بعمل آورده‌اند .
ایشان ادامه داد: برق همه مشترکین در شهرستان کنگان از چهار ایستگاه ۴۰۰ کیلو ولت بنک و ۳ پست ۱۳۲/۲۰ کنگان و پرک تامین می شود که با ۳۶ خط کل شهرستان کنگان را تغذیه می‌کند.

مدیر اداره برق کنگان در خصوص مدیریت مصرف و گذر از پیک تابستان گفت: در این خصوص با صنایع و مشترکین بزرگ و ادارات تفاهم نامه همکاری منعقد کرده ایم که رعایت مصرف را مد نظر داشته باشند و همچنین در اقدام بعدی برای مدیریت مصرف با شورا ها ادارات جلسات مستمر برگزار کرده ایم و در زمینه تبلیغات نیز بنرهایی در سطح شهر نصب کرده ایم تا مردم را تشویق کنیم که در تابستان مصرف برق را مدیریت کرده و مشمول پاداش شوند.
ایشان شهرستان کنگان را از نظر میزان مصرف برق جز شهرهای سبز عنوان کرد و گفت؛ ما باید در حدود ۸۵۰۰ کیلو ولت صرفه جویی می کردیم که خدا را شکر با همکاری مردم از میزان مشخص شده هم فراتر رفته ایم و توانستیم ۱۰۰۰۰ کیلو ولت صرفه جویی کنیم و از این بایت از مردم سپاسگزاریم.

وی در خصوص سرقت سیم های برق در شهرستان کنگان گفت: از ابتدای سال جاری تعداد ۳۵ فقره سرقت شبکه داشته ایم که باعث بروز مشکلاتی برای مشترکین شد و از مسولین تقاضا داریم در زمینه کاهش سرقت شبکه با ما همکاری لازم را داشته باشند.
ایشان در پایان به لزوم ایجاد یک ایستگاه ۱۳۲ کیلو ولت در شهر بنک اشاره کرد و گفت؛ با توجه به پیشرفت شهرک صنعتی ، احداث آبشیرین کن بنک و فاز دو آب شرین کن کنگان ، توسعه شهر نشینی و افزایش جمعیت و جاده وفاق در تلاش برای ایجاد یک ایستگاه جدید در شهر بنک می باشیم و در این زمینه موافقت های اولیه را گرفته ایم و زمین آن هم تهیه کرده ایم و منتظر تخصیص بودجه می باشیم.

مهندس فرزین پور نیز در خصوص نحوه پرداخت‌ پاداش به مشترکین که مدیریت مصرف را رعایت می‌کنند و همکاری مشترکین در بخش خانگی صحبت‌هایی ایراد کرد.

در پایان اعضای شوراها و دهیاری ها سوالات خود را پیروان وضعیت برق حوزه انتخابیه خود مطرح کردند که مهندس سطحانیان به تک تک سوالات پاسخ دادند .

 

برچسب ها

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*