۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار روز
  • شناسه : 686
  • ۱۰ تیر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۴
  • 180 بازدید
  • ارسال توسط :
بی احتیاطی ، عامل مرگ راننده خودروی شوتی

بی احتیاطی ، عامل مرگ راننده خودروی شوتی

🔻یک دستگاه خودرو کاپرای شوتی (قاچاق بر) در اتوبان “تهران-قم” پس از سرپیچی از فرمان ایست پلیس با افزایش سرعت، واژگون و راننده آن جان خود را از دست داد. 🔻به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در ساعت ۱۷:۵۰ روز پنج شنبه مورخ ۰۳/۰۴/۱۴۰۰ عوامل ایست و بازرسی اتوبان “تهران- قم” حین انجام وظیفه به […]

🔻یک دستگاه خودرو کاپرای شوتی (قاچاق بر) در اتوبان “تهران-قم” پس از سرپیچی از فرمان ایست پلیس با افزایش سرعت، واژگون و راننده آن جان خود را از دست داد.

🔻به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در ساعت ۱۷:۵۰ روز پنج شنبه مورخ ۰۳/۰۴/۱۴۰۰ عوامل ایست و بازرسی اتوبان “تهران- قم” حین انجام وظیفه به یک دستگاه خودرو کاپرای قاچاق بر مشکوک و به آن دستور ایست دادند.
بنا بر این گزارش راننده خودرو مذکور با تهاجم عمدی و کنار زدن موانع اقدام به فرار کرده و با حرکات مارپیچ و سبقت از سمت راست خودروها و نهایتاً با دور زدن به صورت خلاف جهت از حاشیه اتوبان قم اقدام به بازگشت کرده و به علت سرعت بیش از حد با یک دستگاه هیوندای تصادف و از خودرو به بیرون پرتاب که براثر شدت جراحات وارده فوت می کند.
🔻گفتنی است، در برخی از شبکه های اجتماعی و نیز اظهار نظرهای غیر کارشناسی متاسفانه بعضی از اشخاص حقوقی علت فوت این راننده را تیراندازی عنوان کرده اند که لازم به توضیح  است در این حادثه هیچ گونه تیراندازی صورت نگرفته و گواهی پزشکی قانونی مبنی بر فوت راننده به علت تصادف موید این مدعا می باشد.
🔻لازم به توضیح است از خودرو مذکور مقادیر قابل توجهی اقلام قاچاق کشف شده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*