۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 6869
  • ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲
  • 116 بازدید
  • ارسال توسط :
  • منبع : بنک خبر
تولید بیش از ۱۹۰ میلیارد و ۵۱۰ میلیون متر مکعب گاز در مجتمع گاز پارس جنوبی
مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی در نشست با خبرنگاران عنوان کرد؛

تولید بیش از ۱۹۰ میلیارد و ۵۱۰ میلیون متر مکعب گاز در مجتمع گاز پارس جنوبی

احمد باهوش، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی (دوشنبه، ۱۶ مردادماه) در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه استان بوشهر ضمن تبریک به‌ مناسبت روز خبرنگار، گزارشی از فعالیت‌های مجتمع گاز پارس جنوبی را ارائه داد. 🔷به گزارش بنک نیوز به نقل از خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ احمد باهوش، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی، […]

احمد باهوش، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی (دوشنبه، ۱۶ مردادماه) در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه استان بوشهر ضمن تبریک به‌ مناسبت روز خبرنگار، گزارشی از فعالیت‌های مجتمع گاز پارس جنوبی را ارائه داد.

🔷به گزارش بنک نیوز به نقل از خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ احمد باهوش، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی، در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار با تبریک این روز به خبرنگاران و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه خبر، گفت:‌خبرنگاران برای آگاهی دادن به جامعه زحمات بسیاری کشیده اند و در سال گذشته در جهت انعکاس اخبار و دستاوردهای مجتمع گاز پارس جنوبی تلاش‌های بسیار خوبی محقق شده است.

🔷تولید بیش از ۱۹۰ میلیارد و ۵۱۰ میلیون متر مکعب گاز در مجتمع گاز پارس جنوبی

🔷مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در جمع خبرنگاران استان بوشهر گفت: در سال ۱۴۰۱ با تکیه بر توان و دانش متخصصان و کارکنان و استفاده از کالاهای سازندگان داخلی و دانش‌بنیان‌ها بیش از ۱۹۰ میلیارد و ۵۱۰ میلیون متر مکعب گاز در سراسر پالایشگاه‌های سیزده‌گانه مجتمع گاز پارس جنوبی شیرین و به شبکه سراسری ارسال شد.

 

🔷گاز تولیدشده پالایشگاه‌های پارس جنوبی در ۴ ماه نخست ۱۴۰۲ چقدر بود؟

🔷مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی اعلام کرد که در چهار ماه نخست امسال، بیش از ۶۴ میلیارد مترمکعب گاز در این مجموعه شیرین‌سازی و به خط سراسری گاز تزریق شده است.

 

🔷احمد باهوش در نشست با خبرنگاران استان بوشهر ضمن تبریک به‌مناسبت روز خبرنگار گفت: هفدهم مردادماه، روز خبرنگار فرصتی مغتنم برای قدردانی از آنان است که آگاهی‌بخشی و روشنگری را به‌عنوان هدف انتخاب کرده‌اند و زندگی خود را وقف این کار ارزشمند کرده اند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*