۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 6958
  • ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۰
  • 93 بازدید
  • ارسال توسط :
  • نویسنده : بنک خبر
  • منبع : بنک خبر
تحریم‌ها را با تولید داخل خنثی کردیم
مدیر بازرگانی پتروشیمی صدف خلیج فارس

تحریم‌ها را با تولید داخل خنثی کردیم

مدیر بازرگانی پتروشیمی صدف خلیج فارس با اشاره به پیشرفت 17 درصدی بخش تدارکات و کالا در یک سال اخیر گفت: پیشرفت این بخش در پتروشیمی صدف خلیج فارس به بیش از 92 درصد تا پایان شهریور ماه سال جاری رسید.

مریم کوه‌گیوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بخش قابل توجهی از این افزایش ۱۷ درصدی پیشرفت بخش تدارکات و کالا در اوج تحریم های ظالمانه غرب، با استفاده حداکثری از توانمندی‌های ساخت داخل رقم خورد.

وی با اشاره به خنثی سازی تحریم‌ها، ادامه داد: امور بازرگانی پتروشیمی صدف در کنار پیگیری‌های گسترده که به تکمیل و تحویل چندین سفارش خرید و تجهیز کلیدی منجر شده است، موفق شد با تمرکز و تاکید ویژه بر توانمندی های ساخت داخل، بخش قابل توجهی از نیازهای پروژه را با تکیه بر توانمندی‌های ساخت داخل، تامین نماید . بدین ترتیب تعداد قراردادهای منعقده با شرکت‌های توانمند داخلی در مدت ۱۰ ماه گذشته با رشد ۲۶ درصدی به ارزشی بالغ بر ۲۰ هزار میلیارد ریال رسیده است.

وی در خصوص دیگر اقدامات مهم صورت گرفته در این مدت توضیح داد: به منظور ساماندهی و شفاف‌سازی هرچه بهتر فعالیت‌ها و همچنین مستندسازی کلیه اقدامات مجموعه بازرگانی، سامانه جامع بازرگانی مشتمل بر معاملات و مناقصات، تدارکات و انبارها و پورتال ذینفعان در این شرکت راه‌اندازی و عملیاتی شد.

کوه‌گیوی تصریح کرد: پورتال ذینفعان که بستر ارتباطی سازندگان داخلی جهت خوداظهاری و ارائه توانمندی‌ها و پتانسیل‌هایشان است، از زمان استقرار با استقبال سازندگان داخلی مواجه شده است.

وی در پایان از سازندگان داخلی دعوت کرد تا با مراجعه به سایت پتروشیمی صدف خلیج فارس به آدرس www.pgspc.ir و ثبت نام در پورتال ذینفعان، در فهرست منابع ساخت داخل این شرکت قرار بگیرند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*