۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار روز
  • شناسه : 704
  • ۰۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸
  • 168 بازدید
  • ارسال توسط :
اولین نشست منتخبین مردم در شورای اسلامی بنک و شهردار با دکتر  موسی احمدی/ عزم جدی منتخبین و شهردار برای حل مشکلات شهر/لزوم پیگیری جدی منتخبین جهت تامین اعتبار پروژه ها/آمادگی نماینده مجلس جهت همکاری با شورا و شهرداری بنک

اولین نشست منتخبین مردم در شورای اسلامی بنک و شهردار با دکتر موسی احمدی/ عزم جدی منتخبین و شهردار برای حل مشکلات شهر/لزوم پیگیری جدی منتخبین جهت تامین اعتبار پروژه ها/آمادگی نماینده مجلس جهت همکاری با شورا و شهرداری بنک

به گزارش بنک نیوز ،اولین نشست منتخبین مردم در شورای اسلامی شهر بنک و شهردار با دکتر موسی احمدی در سالن اجتماعات شهرداری بنک برگزار گردید. در این نشست ابتدا علی هوشیار به نمایندگی از سایر منتخبین ضمن خوش آمد گویی و بیان برخی مسائل و مشکلات شهر ،درخواست های خود را از نماینده مجلس […]

به گزارش بنک نیوز ،اولین نشست منتخبین مردم در شورای اسلامی شهر بنک و شهردار با دکتر موسی احمدی در سالن اجتماعات شهرداری بنک برگزار گردید.

در این نشست ابتدا علی هوشیار به نمایندگی از سایر منتخبین ضمن خوش آمد گویی و بیان برخی مسائل و مشکلات شهر ،درخواست های خود را از نماینده مجلس بیان نمود.

طلب شهرداری از اداره آب و فاضلاب ،کمبود ماشین آلات شهرداری ،مساله مهم آب شرب شهر بنک،احداث درمانگاه جدید ،راه اندازی اورژانس ،سالن اجتماعات،روشنایی ورزشگاه ،تکمیل سالن بانوان،تکمیل مدارس شهید نادری و شهید راشدی،تکمیل و تجهیز مجتمع فرهنگی هنری شهر بنک از اهم موارد مطروحه در این نشست بود که توسط علی هوشیار مطرح گردید.

در ادامه ابراهیم فرخنده یکی دیگر از منتخبین به طور مفصل و تخصصی مساله آب شرب بنک را تشریح کرد.
ایشان ضمن نامطلوب خواندن کیفیت آب شرب بنک گفت:در حال حاضر آب شهر بنک از ۴ حلقه چاه با کیفیت بسیار پایین و سهم اندکی از خط کوثر تامین می شود که جوابگوی اشتراک بیش از ۵ هزار نفری در شهر بنک را ندارد.

ایشان در ادامه‌ گفت: مخزن فعلی ذخیره آب بنک ۲۰۰۰ متر مکعب است و با توجه به توسعه شهر و رشد جمعیت نیاز به یک مخزن ۵۰۰۰ متر مکعبی در بالا دست و ارتفاع بیشتر می باشد.
عضو منتخب شورای شهر در مورد سیستم خطوط انتقال نیز گفت: متاسفانه در شهر بنک با مشکل نبود خطوط انتقال مواجه هستیم و این باعث اختلال در سیستم توزیع شده است.
شبکه های توزیع ضعیف و قدیمی با حجم کم انتقال آب ،شکستگی زیاد لوله های آب در زیر زمین حجم کم شبکه از دیگر موارد دیگر بود که توسط ایشان مطرح شد.

احداث آب شرین کن در بنک ،نوسازی شبکه آبرسانی ،افزایش سهم آب بنک از خط کوثر از پیشنهادات ایشان برای رفع مشکل کم آبی در شهر بنک بود که با نماینده مجلس در میان گذاشته شد.

در این جلسه آقایان نیکپور و عبداللهی نیز به اهمیت توسعه و پیشرفت شهر بنک با برنامه ریزی مدون و حمایت و نقش آفرینی صنعت و نماینده مجلس و سایر مسولین تاکید کردند.

در ادامه ریحانی نیا شهردار بنک نیز مسائل و مشکلات پیش رو در توسعه شهر بنک را مطرح کردند.

ایشان به مساله توقف پروژه پارک کوهستان اشاره ، واز اهمیت این پروژه برای توسعه فضای سبز شهر که قرار است با حمایت شرکت توسعه پتروشیمی کنگان انجام شود گفت، واز نماینده مجلس درخواست کردند که موانعی که برخی ادارات و نهادها در راه تکمیل پروژه، پیش روی شهرداری گذاشته اند، نقش آفرینی کند.

بافت فرسوده شهر و لزوم اختصاص بودجه خاص برای آن،لزوم اثر بخشی صنعت در منطقه ،بازبینی طرح جامع و تفصیلی و لزوم اختصاص بودجه برای آن در کمیته برنامه ریزی،شهرک صنعتی و لزوم نظارت شهرداری بر توسعه آن، لزوم ازدیاد اعتبارات شهر بنک از تملک دارایی، فرسوده بودن شبکه معابر شهری،لزوم تامین اعتبار برای پروژه دهکده گردشگری بنک
از دیگر موارد مطرح شده با نمانیده مجلس توسط شهردار بنک بود.

در پایان این نشست دکتر احمدی ضمن تبریک به منتخبین ابراز امیدواری کرد که در این دوره با همیاری منتخبین بتوانند برخی از مشکلات شهر را مرتفع کنند.

ایشان به قائل شدن سهم برای جوانان و ایجاد اتاق فکر برای آنان در عرصه مدیریت شهری تاکید کرد تا بتوان با همفکری آنان برخی مسائل را حل کرد.
دکتر احمدی خطاب به منتخبین گفت ؛استقبال از منتقدین منصف به ویژه در فضای مجازی می تواند موجب پیشرفت شهر شود و ما باید برنامه ها و عملکرد خود را در معرض مردم قرار بدهیم.

ایشان در مورد مشکلات آب شرب شهر بنک گفت:ما دنبال رفع مشکلات آب شرب حوزه انتخابیه به ویژه شهر بنک هستیم. در این زمینه با وزیر و سایر مسولین مکاتبات و جلساتی داشته ایم و امیدواریم که به زودی مشکلات حل گردد و برای این منظور اعتباراتی را خواهیم گذاشت.

ایشان در ارتباط با درمانگاه بنک گفت: مرکز جامع سلامت بنک وضعیت مطلوبی ندارد و باید درمانگاه جدید احداث شود و از مسولین علوم پزشکی گلایه زیادی داریم و راضی نیستیم و باید در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند که امیدواریم در دولت آینده مدیران توانمند در عرصه درمان مستقر شوند که بتوانیم در این راستا اقدامات موثری برداریم.

دکتر احمدی در ارتباط با مجتمع فرهنگی هنری بنک ضمن تشکر از شهردار بنک بابت همکاری در ساخت آن از اختصاص ۵ میلیارد تومان برای تجهیز آن خبر داد.

ایشان در ارتباط با مساله روشنایی ورزشگاه بنک اظهار داشت: روشنایی ورزشگاه بنک مصوب شده است و مناقصه آن با اعتبار ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در حال برگزاری است.

ایشان در مورد سالن بانوان بنک گفت: متاسفانه برخی از مسولین سابق بدون در نظر گرفتن میزان و منبع اعتبار ،اقدام به کلنگ زنی کرده و پروژه ها را رها کردند و ما با رایزنی در حال تامین اعتبار آنان هستیم که سالن بانوان بنک نیز از جمله این پروژه ها است.

وی در بحث مدارس بنک گفت ؛ بخشی از اعتبارات گرفته شده از نفت متاسفانه در جای دگر هزینه شده و از موقعی که ما مستقر شدیم با دیداری که با رئیس سازمان نوسازی مدارس در تهران داشتیم، توانستیم ۳۵ میلیارد تومان از آنان اعتبار گرفته و ۲۵ میلیارد تومان نیز ما گذاشتیم که ۴ مدرسه تا خرداد ماه ۱۴۰۰ تکمیل گردد که با مشکل سیمان برخورد کردیم و هنوز تکمیل نشده است و در حال پیگیری هستیم.

ایشان ادامه داد؛در بحث مطالبه گری باید گفت که شورا ها نباید به نامه اکتفا کرد و مجدد پیگیری کنید و ارتباط تنگاتنگ با دفتر نماینده داشته باشد.
دکتر احمدی در ارتباط با توسعه تلفن خانگی بنک و اینترنت این شهر نیز قول داد که تمام توان خود را جهت رفع این مشکل به کار گیرد.

نماینده مردم در مجلس در ادامه گفت: در بحث هدر رفت آب در بنک و نوسازی شبکه اقدام خواهیم کرد .
مخزن بنک باید ۵۰۰۰ متر مکعب باشه که پیگیری خواهیم کرد.

ایشان در پایان از منتخبین درخواست کرد که فقط به ارسال نامه به نماینده مجلس اکتفا نکنند وبا پیگیری های مکرر در راستای محقق شدن درخواست های خود بکوشند.

بنک_نیوز

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*