۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اجتماعی » اخبار » اخبار استان بوشهر » اخبار بنک » بندر کنگان » بنک
  • شناسه : 7064
  • ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲
  • 96 بازدید
  • ارسال توسط :
آغاز عملیات اجرایی نصب پلاک شهرداری و به روز رسانی پلاک پستی در شهر بنک

آغاز عملیات اجرایی نصب پلاک شهرداری و به روز رسانی پلاک پستی در شهر بنک

شهرداری بنک از آغاز عملیات اجرایی نصب پلاک شهرداری برای اولين بار و به روز رسانی پلاک پستی در شهر بنک خبر داد.

 

مهندس ریحانی نیا در گفت و گو با خبرنگار بنک نیوز گفت: شهرداری بنک نصب پلاک شهرداری و پلاک کدپستی در سطح شهر بنک را شروع کرده و فعلا در فاز اول از خیابان شورا تا خیابان‌بسیج را نصب خواهد کرد ودر آینده ای نزدیک بقیه مناطق شهر را نیز انجام خواهد داد.

وی گفت:کدپستی ده رقمی براساس قانون الزام اختصاص شماره ملی و کدپستی برای تمامی اتباع ایرانی پیش بینی شده و اجرای صحیح قانون مذکور می تواند جهش قابل توجهی در مراودات پستی یک شهر ایجاد کند.

 

ریحانی نیا افزود؛کد پستی یک عدد ۱۰ رقمی است که از سمت چپ به راست مشخصات جغرافیایی یک مکان را شناسایی می کند. رقم اول منطقه کشوری به عنوان مثال جنوب کشور، رقم دوم استان، رقم سوم شهر، سه رقم بعد منطقه گشت پستی و در نهایت چهار رقم آخر مکان مورد نظر را بیان می کند.

شهردار بنک ادامه داد؛علاوه بر این حذف کامل دوباره کاریها که مستلزم صرف وقت و هزینه درمراجعات افرادبه سازمانها است و تبدیل انواع روشهای نشانی نویسی روی مرسولات پستی به شماره کدپستی ده رقمی که موجب هماهنگی در درج نشانی روی مرسولات و قبوض خدمات شهری می گردد از دیگر قابلیت های این طرح است.

 

شایان ذکر است ؛پلاک شهرداری برای مشخص شدن آدرس اختصاصی برای هر خانه و حتی واحد های هر ساختمان در کوچه و مناطق هر محله است که پیدا کردن هر ساختمان به وسیله این پلاک ها آسان‌تر می‌گردد.

برچسب ها

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*