۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 7116
  • ۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸
  • 194 بازدید
  • ارسال توسط :

استخدامی شرکت‌ پتروشیمی آریاساسول و یک خبر خوش برای داوطلبان بومی

استخدامی شرکت‌ پتروشیمی آریاساسول و یک خبر خوش برای داوطلبان بومی پتروشیمی آریاساسول روز گذشته آگهی استخدامی منتشر کرد و ۴۵ نفر نیرو در رشته‌های مختلف را استخدام‌ می‌کند از شرایط لازم برای متقاضیان استخدامی باید بومی استان بوشهر و یا بومی شهرستان های پارسیان، مهر و لامرد باشد و داوطلبان بومی چهار شهرستان عسلویه، […]

استخدامی شرکت‌ پتروشیمی آریاساسول و یک خبر خوش برای داوطلبان بومی
پتروشیمی آریاساسول روز گذشته آگهی استخدامی منتشر کرد و ۴۵ نفر نیرو در رشته‌های مختلف را استخدام‌ می‌کند

از شرایط لازم برای متقاضیان استخدامی باید بومی استان بوشهر و یا بومی شهرستان های پارسیان، مهر و لامرد باشد و داوطلبان بومی چهار شهرستان عسلویه، کنگان، جم و دیر نیز امتیاز ویژه ضریب ۱.۴ در امتیازات خواهند داشت .

برای اولین بار در سطح پتروشیمی های منطقه پارس جنوبی یک آزمون استخدامی برگزار می شود و تمام ظرفیت آن به داوطلبان بومی اختصاص می یابد.

باید از مدیران شرکت آریاساسول که‌ آغازگر این اقدام تحسین برانگیز شدند قدردانی کرد و انتظار می‌رود در استخدامی های بعدی شرکت‌های پتروشیمی منطقه عسلویه نیز همین روال ادامه یابد.

تمامی استخدامی های شرکت‌های پتروشیمی منطقه عسلویه در سال‌های گذشته به صورت کشوری برگزار شد و حق بومی‌ها نادیده گرفته شد این مطالبه بارها در رسانه های استان مطرح شد که همانند بیشتر استان ها آزمون استخدامی باید مختص داوطلبان بومی برگزار شود .

اقدام شرکت پلیمرآریاساسول را باید به فال نیک گرفت و ذوق زدگی رسانه های استان بوشهر در انتشار خبر استخدامی شرکت پتروشیمی آریاساسول نیزبه این دلیل بود.

توجه‌ به نیروهای بومی چه در بحث ارتقای مدیران و چه در استخدامی در شرکت پتروشیمی آریاساسول در یک‌سال گذشته در اولویت قرار گرفته است و این آزمون اقدامی ارزشمند در بین شرکت‌ های منطقه عسلویه است که‌ آغازگر آن شرکت‌ آریاساسول است.

عملکرد مهم شرکت‌ پتروشیمی آریاساسول در برگزاری استخدامی بین داوطلبان بومی را می‌توان مقایسه کرد با اقدامات برخی شرکت‌های پتروشیمی منطقه عسلویه که‌ با پارتی بازی نیرو استخدام می کنند فقط در یک شرکت‌ پتروشیمی در یک‌سال گذشته بالای ۳۰ نفر غیربومی را بدون‌ آزمون و با پارتی بازی استخدام کرده‌ است.

رسانه های استان بوشهر در کنار نقد به شرکت‌های منطقه عسلویه، اقدامات‌ ارزشمند آنها را انعکاس می دهند ./آیینه جم

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*