۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 7335
  • ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۱
  • 216 بازدید
  • ارسال توسط :
  • نویسنده : قاسم احمدی
  • منبع : بنک نیوز
با افتتاح پتروشمی دنا ۱۲ درصد به صادرات متانول کشور اضافه خواهد شد
مدیر عامل پتروشیمی دنا؛

با افتتاح پتروشمی دنا ۱۲ درصد به صادرات متانول کشور اضافه خواهد شد

بنک نیوز-حسین هاشمی در جمع خبرنگاران جنوب استان بوشهر از پیشرفت فیزیکی۸۳ درصدی پروژه پتروشیمی دنا خبر داد و گفت: با بهبهره‌برداری پتروشیمی دنا صادرات متانول کشور ۱۲ درصد افزایش پیدا خواهد کرد.

به گزارش بنک نیوز ؛مدیر عامل پتروشیمی دنا در حضور جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت: برای تکمیل پروژه دنا به ۳ تا ۳/۵ همت نیاز داریم وتا پایان سال با تامین منابع مالی از محل تسهیلات و سهامداران پتروشیمی دنا به بهره برداری خواهد رسید.

وی چالش بزرگ پتروشمی ها که عقب ماندگی ۱۰ ساله نیز دارند را عدم توسعه در زنجیره پایین دست عنوان کرد و گفت:راهکار حل مشکلات پیش روی سرمایه گذارها ؛ ایجاد مشوق هایی از جمله ؛ تخفیف در خوراک پتروشیمی ها و استفاده از مکانیزم بورس برای تامین مالی پروژه ها و ورود منابع عمومی و نقدینگی در دست مردم به صنعت می باشد.

هاشمی گفت ؛ با بهره‌برداری پتروشمی دنا ۳۰۰ نفر نیرو جذب خواهیم کرد که سعی ما رعایت جذب ۵۰ درصدی نیروی بومی می باشد.
ایشان ادامه داد ؛ با توجه به بدهی کم و برآوردهای انجام شده و چشم انداز مالی ، پتروشمی دنا پس از بهره برداری به درآمد و سود خوبی خواهد رسید.
وی گفت: پیشرفت نصب و ساختمان تجهیزات فرایندی دنا هم اکنون ۹۴ درصد می باشد و با توجه به تحریم های ظالمانه در سنوات اخیر ، تجهیزات سفارش سازی داخلی شده و اخیرا به همین منظور با ماشین سازی اراک قرارداد ۳۲ میلیون یورویی انعقاد شده است.


گفتنی است ؛ قبل از این جلسه، اصحاب رسانه جنوب استان از سایت پتروشیمی دنا بازدید نمودند و از نزدیک در جریان روند پیشرفت فیزیکی این پروژه مهم قرار گرفتند.

برچسب ها

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*