۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار روز » شهرستان کنگان
  • شناسه : 735
  • ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۴
  • 174 بازدید
  • ارسال توسط :
فرماندار کنگان:خبرنگاران قانون گذاران پنهان جامعه هستند/ضرورت رعایت اخلاق و اخلاق مداری از سوی خبرنگاران/آگاهی بخش به جامعه رکن اساسی خبر رسانی است/ ضرورت حمایت از دولت جدید

فرماندار کنگان:خبرنگاران قانون گذاران پنهان جامعه هستند/ضرورت رعایت اخلاق و اخلاق مداری از سوی خبرنگاران/آگاهی بخش به جامعه رکن اساسی خبر رسانی است/ ضرورت حمایت از دولت جدید

فرماندار کنگان در مراسم تجلیل از خبرنگاران: خبرنگاران قانون گذاران پنهان جامعه هستند/ضرورت رعایت اخلاق و اخلاق مداری از سوی خبرنگاران/آگاهی بخش به جامعه رکن اساسی خبر رسانی است/ ضرورت حمایت از دولت جدید به گزارش بنک نیوز ،مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان کنگان با حضور سید علی پاکنژاد فرماندار شهرستان کنگان،غلامحسین زیبا معاون سیاسی […]

فرماندار کنگان در مراسم تجلیل از خبرنگاران:

خبرنگاران قانون گذاران پنهان جامعه هستند/ضرورت رعایت اخلاق و اخلاق مداری از سوی خبرنگاران/آگاهی بخش به جامعه رکن اساسی خبر رسانی است/ ضرورت حمایت از دولت جدید

به گزارش بنک نیوز ،مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان کنگان با حضور سید علی پاکنژاد فرماندار شهرستان کنگان،غلامحسین زیبا معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری ،محمد فخرایی بخشدار سیراف،محمد صفا بخشدار مرکزی ،مهندس شهریار جهرمی مدیر مجتمع اقامتی رفاهی پتروشیمی زاگرس در بندر سیراف ،دکتر جمالی شهردار کنگان،مختار زاده رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن اجتماعات مجتمع اقامتی رفاهی پتروشیمی زاگرس برگزار گردید.

فرماندار کنگان در این مراسم ضمن تبریک و گرامیداشت روز خبرنگار گفت: خبرنگاران قانون گذاران پنهان جامعه هستند و نقش مهمی در کمک به مسولان دارند.

سید علی پاکنژاد گفت: در درج خبر باید عدالت رسانه ای حفظ گردد و اخلاق و اخلاق مداری شرط مهم در انتشار اخبار می باشد که خوشبختانه خبرنگاران شهرستان کنگان آن را رعایت می کنند.
ایشان ارتباطات و خبر رسانی را از ارکان محوری خبرنگاری دانست و گفت: خبرنگاران نقش مهم در توسعه و تحکیم ارتباط و پیوستگی مسولین و مردم هستند.


فرماندار کنگان ،اطلاع رسانی صحیح و شفاف را لازمه کار رسانه ها دانست و گفت : امروزه جامعه به آگاهی بخشی صحیح نیاز دارد ،زیرا این مهم رکن اساسی خبر رسانی می باشد.
ایجاد اعتماد و امید افزایی در جامعه توسط رسانه ها از دیگر سفارشات فرماندار به مطبوعات و اصحاب رسانه شهرستان کنگان بود و بر ضرورت حمایت از دولت جدید تاکید کرد.

ایشان در پایان ،از مجموعه پتروشیمی زاگرس که زمینه برگزاری کارگاه آموزشی برای خبرنگاران و مراسم تجلیل از آنان را فراهم کرده بودند تقدیر و تشکر نمود.

خبرنگار : قاسم احمدی

بنک نیوز

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*