۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اجتماعی » اخبار روز » شهرستان کنگان
  • شناسه : 741
  • ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۴
  • 205 بازدید
  • ارسال توسط :
فرمانده راهور شهرستان کنگان: ۲۰درصدتصادفات یکسال اخیر شهرستان کنگان در شهر بنک رخ داده است

فرمانده راهور شهرستان کنگان: ۲۰درصدتصادفات یکسال اخیر شهرستان کنگان در شهر بنک رخ داده است

فرمانده ی راهور شهرستان کنگان:۲۰ درصد از تصادفات یک سال اخیر شهرستان، در بنک رخ داده است. به گزارش بنک نیوز به نقل از روابط عمومی شورا و شهرداری بنک،سرگرد موسی حسین آبادی در این جلسه گفت: با توجه به اینکه شهر بنک ورودی شهرستان است، اغلب تصادفات در این شهر رخ می دهد؛ به […]

فرمانده ی راهور شهرستان کنگان:
۲۰ درصد از تصادفات یک سال اخیر شهرستان، در بنک رخ داده است
.

به گزارش بنک نیوز به نقل از روابط عمومی شورا و شهرداری بنک،سرگرد موسی حسین آبادی در این جلسه گفت: با توجه به اینکه شهر بنک ورودی شهرستان است، اغلب تصادفات در این شهر رخ می دهد؛ به عبارتی طی یک سال اخیر ۲۰ درصد از تصادفات درون شهری، همچنین یک سوم فوتی تصادفاتِ شهرستان مربوط به شهر بنک بوده و به همین دلیل یکی از شهر های اقماری و بحرانی در منطقه شناخته شده است.

وی افزود: تا کنون شهرداری بنک تعامل خوبی در زمینه ی فرهنگ سازی، اصلاح نقاط حادثه خیز، نصب تابلو علائم راهنمایی و رانندگی در محل های آسیب خیز و خط کشی عابر پیاده، با راهور داشته است.

حسین آبادی ادامه داد: حضور در تصادفات، گشت زنی و اعمال قانون در سطح شهر توسط نیروی راهنمایی و رانندگی انجام می شود اما چارت قانونی برای شهر بنک وجود ندارد.

شهردار بنک در ادامه با بیان اینکه این آمار بسیار نگران کننده است و قطعا لازمه ی آسیب شناسی و کاهش حوادث است، گفت: فرا تر از آنچه در توان داریم به کار می گیریم تا شهروندان در سلامت و امنیت در شهر تردد کنند.

حجت ریحانی نیا اظهار داشت: با صراحت می گوییم، ترافیک بنک نسبت به ترافیک خیلی از مراکز شهرستان های همجوار سنگین تر است اما اینکه چرا چارت قانونی در راهور اتخاذ نشده، جای پیگیری و مطالبه ی شورای شهر از مسئولین مربوطه و فرماندار شهرستان دارد.

وی به وجود سد معبر و دست فروشان در بلوار اصلی اشاره کرد و گفت: شهرداری بدون دریافت عوارض، بازارچه ی شهر را در اختیار این خودرو ها و دستفروشان قرار داده است اما حاضر به نقل مکان نیستند لذا از پلیس راهنمایی و رانندگی می خواهیم قبل از هر حادثه ی جبران ناپذیری با اعمال قانون کردن این افراد به شهروندان امنیت جانی هدیه بدهد.

شهردار تصریح کرد: در اعتبار امسال پیش بینی لازم جهت پایش تصویری در کمیته برنامه ریزی به پیشنهاد شهرداری مصوب گردیده و امیدوار هستیم که بتوانیم در این مهم اقدام شایسته ای صورت پذیرد.

اعضای شورای شهر به اتفاق به مواردی چون حضور مستمر پلیس راهنمایی و رانندگی در سطح شهر، اعمال قانون موتورسیکلت ها و خودرو های متخلف در خصوص رعایت نکردن قوانین مربوطه، شناسایی نقاط حادثه خیز و سامان دهی دست فروشان کنار خیابان، اشاره کردند

بنک_خبر

https://www.instagram.com/p/CSgdjPptTIx/?utm_medium=share_sheet

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*