۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اجتماعی » اخبار روز
  • شناسه : 745
  • ۰۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۶
  • 289 بازدید
  • ارسال توسط :
قطعی مکرر اینترنت در بنک /گرمای بالای سالن مخابرات شهر علت قطع اینترنت مشترکین / لزوم تهیه سیستم خنک کننده مناسب

قطعی مکرر اینترنت در بنک /گرمای بالای سالن مخابرات شهر علت قطع اینترنت مشترکین / لزوم تهیه سیستم خنک کننده مناسب

قطعی مکرر اینترنت در بنک /گرمای بالای سالن مخابرات شهر علت قطع اینترنت مشترکین / لزوم تهیه سیستم خنک کننده مناسب به گزارش بنک نیوز و طبق گزارشات رسیده و بررسی های انجام شده،علیرغم پیشرفت روز افزون اینترنت و‌نیاز مبرم مردم به استفاده از شبکه مجازی و برگزاری کلاسهای آموزشی نظیر دوره های مختلف تابستانه […]

  • قطعی مکرر اینترنت در بنک /گرمای بالای سالن مخابرات شهر علت قطع اینترنت مشترکین / لزوم تهیه سیستم خنک کننده مناسب

به گزارش بنک نیوز و طبق گزارشات رسیده و بررسی های انجام شده،علیرغم پیشرفت روز افزون اینترنت و‌نیاز مبرم مردم به استفاده از شبکه مجازی و برگزاری کلاسهای آموزشی نظیر دوره های مختلف تابستانه بر روی بستر اینترنت ، شاهد قطعی های مکرر در ایام تابستان بوده ایم .
با تابش عمودی آفتاب در نیمه های روز و افزایش دمای هوا ، ارتباطات تلفن و‌اینترنت در شهر بنک مختل میشود و متاسفانه علیرغم تلاش کارکنان صنعت برق و شرکت توزیع برق منطقه ای مبنی عدم قطعی برق در روزهای تابستان ، اینترنت دارای قطعی های مکرر و خسته کننده است .
پیگیری های پیشین مردم با رییس اداره مخابرات شهر کنگان بیانگر عدم تامین خنک کننده مناسب در مخابرات شهر بنک بوده و در چندماهه گذشته ، با قولهایی که از جانب مسولین محترم داده شده است ، همچنان مشکل خنک کننده پابرجاست . در این مدت کاربران اینترنتی تماس های مکرر با ارائه دهنده اینترنت خود داشته اما همچنان قطعی های مکرر اینترنت از خردادماه سیر صعودی یافته است .
شرکتهای اینترنتی با ابراز ناراحتی و ارائه بهانه ای مبنی بر گرمای بالای سالن مخابرات بنک ، سرویس اینترنت مشترکین را از دستگاه شان قطع میکنند.
از آنجا که * شهر بنک * یکی از بزرگترین شهرهای جنوب استان با جمعیت بسیار بالا و دارای قشر تحصیلکرده و دانش آموز و دانشجو می باشد ، نیاز است نماینده مردم در مجلس سورای اسلامی و همچنین فرماندار شهرستان کنگان برای حل مشکل کولر و گرمای سالن مخابرات شهر بنک پیگیری جدی داشته باشند .
شهر بنک از شهرهای پرجمعیت استان با جمعیت جوانان تحصیلکرده بسیار بالا و دانش آموزان نخبه، نباید از نظرگاه مسئولین مخابرات استان بوشهر مغفول بماند و دارای شبکه سیمی فرسوده است که نیازمند بازسازی شبکه سیمی مخابرات و ارتقاء سطح زیرساختی است.

ارتباطاتبنکرا_دریابیم

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*