۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار روز
  • شناسه : 760
  • ۰۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۴
  • 165 بازدید
  • ارسال توسط :
شهردار بنک:  تنظیم برنامه ی کوتاه مدت با چشم انداز بلند مدت در کارگروه شهرداری و شورا قرار گرفته است

شهردار بنک: تنظیم برنامه ی کوتاه مدت با چشم انداز بلند مدت در کارگروه شهرداری و شورا قرار گرفته است

شهردار بنک:⭕ تنظیم برنامه ی کوتاه مدت با چشم انداز بلند مدت در کارگروه شهرداری و شورا قرار گرفته است ➖ به گزارش بنک نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بنک، جلسه ی هم اندیشی شهردار و اعضای منتخب شورای شهر با نامزدهای انتخاباتی دوره ششم شوراهای اسلامی شهربنک برگزار […]

شهردار بنک:
تنظیم برنامه ی کوتاه مدت با چشم انداز بلند مدت در کارگروه شهرداری و شورا قرار گرفته است

➖ به گزارش بنک نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بنک، جلسه ی هم اندیشی شهردار و اعضای منتخب شورای شهر با نامزدهای انتخاباتی دوره ششم شوراهای اسلامی شهربنک برگزار شد.

➖ اعضای شورای شهر بنک ضمن خیر مقدم و قدردانی از حضور مدعوین، خواستار عضویت آنان در کمیسیون های عمرانی، اجتماعی، فرهنگی، آموزشی، کشاورزی و ورزشی شدند و وقت جلسه را جهت ارائه نکته نظرات و پیشنهادات در اختیار حضار قرار دادند.
➖ شهردار بنک در پایان این نشست صمیمی با بیان اینکه ما نیازمند مشارکت شهروندان هستیم، گفت: سه عنصرِ شهر، شهروند و شهرداری در توسعه شهر با هم پوشانی، کمک شایانی به مدیریت شهری دارند.
ریحانی نیا ادامه داد: شهرداری وظایف مشخصی در مقابل شهروندان دارد و شهروندان نیز با در اختیار داشتن بیش از ۷۰ درصد از شهر وظایف تعریف شده ای دارند که قطعا با آگاه شدن از آن می توانند به کمک شهرداری بیایند.
➖ وی اظهار داشت: مشکلات شهر به صورت محله به محله آسیب شناسی شده و بر حسب نیاز و درخواست شهروندان در راستای رفع آن برنامه ریزی و اقدام می شود.
➖ وی به لزوم حضور سرمایه گذاران در شهر اشاره کرد و افزود: تقریبا زیر ساخت ها آماده شده و شرایط سرمایه گذاری مهیا است و چنانچه سرمایه گذاری با هدف توسعه شهر مراجعه کند با کمترین خواسته از سوی شهرداری از آن استقبال خواهد شد.
➖ ریحانی نیا خواستار همراهی داوطلبین انتخاباتی دوره ی شوراها با شهرداری شد و گفت: مردم سزاوار بهترین خدمات هستند و ما از همه ی افراد تحصیل و کارشناس و کاربلد می خواهیم دل در گرو آبادانی شهر داشته باشند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*