۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار روز » شهرستان کنگان
  • شناسه : 782
  • ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۶:۳۱
  • 230 بازدید
  • ارسال توسط :
توقیف پژو۴۰۵ با ۳ میلیارد ریال هلی شات در کنگان

توقیف پژو۴۰۵ با ۳ میلیارد ریال هلی شات در کنگان

🔻 فرمانده انتظامی شهرستان “کنگان” از کشف تعداد۴۹ دستگاه هلی شات قاچاق به ارزش۳ میلیارد ریال خبر داد.🔻سرهنگ ” رهام رضایی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت : ماموران پلیس آگاهی با همکاری کلانتری۱۳ “بنک” حین کنترل محورهای اصلی این شهرستان به یک دستگاه خودروی سواری پژو۴۰۵ مشکوک و با […]


🔻 فرمانده انتظامی شهرستان “کنگان” از کشف تعداد۴۹ دستگاه هلی شات قاچاق به ارزش۳ میلیارد ریال خبر داد.
🔻سرهنگ ” رهام رضایی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت : ماموران پلیس آگاهی با همکاری کلانتری۱۳ “بنک” حین کنترل محورهای اصلی این شهرستان به یک دستگاه خودروی سواری پژو۴۰۵ مشکوک و با رعایت اصول ایمنی خودرو را متوقف کردند.
🔻این مقام انتظامی بیان داشت : در بازرسی از خودرو تعداد ۴۹دستگاه هلی شات در مدل های مختلف و تعداد ۳۲۰ قظعه از قطعات جانبی هلی شات کشف شد .
🔻سرهنگ “رضایی” گفت : ارزش هلی شات های مکشوفه توسط کارشناسان مربوطه سه میلیارد ریال اعلام شده و در این خصوص یک قاچاقچی دستگیر که تحویل مراجع قضائی گردید.
🔻فرمانده انتظامی شهرستان کنگان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز از جمله قاچاق و توزیع کالاهای غیرمجاز توسط افراد فرصت طلب و سود جو، موضوع را از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ اطلاع داده تا پلیس در اسرع وقت رسیدگی و قاطعانه و قانونی برخورد کند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*