۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار روز » شهرستان کنگان
  • شناسه : 817
  • ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۷
  • 185 بازدید
  • ارسال توسط :
اجرای طرح تولید کمپوست خانگی  در کنگان

اجرای طرح تولید کمپوست خانگی در کنگان

اجرای طرح تولید کمپوست خانگیمدیر جهاد کشاورزی شهرستان کنگان گفت: با همکاری واحد زنان روستایی اداره آموزش و ترویج جهاد کشاورزی ، طرح تولید کمپوست خانگی توسط زنان روستایی این شهرستان اجرا شد.مصطفی فرامرزی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کنگان بیان کرد: با اجرای طرح مذکور ۲۰ نفر از زنان روستایی این شهرستان آموزش‌های عملی در […]

اجرای طرح تولید کمپوست خانگی
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کنگان گفت: با همکاری واحد زنان روستایی اداره آموزش و ترویج جهاد کشاورزی ، طرح تولید کمپوست خانگی توسط زنان روستایی این شهرستان اجرا شد.
مصطفی فرامرزی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کنگان بیان کرد: با اجرای طرح مذکور ۲۰ نفر از زنان روستایی این شهرستان آموزش‌های عملی در زمینه تولید کمپوست خانگی را فرا گرفتند.
او تصریح کرد: در این طرح از کود دامی و ضایعات کشاورزی و خانگی برای تولید کمپوست استفاده شده است و با برنامه ریزی‌های انجام شده محصول تولیدی در باغچه‌های سلامت زنان روستایی طرح بهبود تغذیه زنان روستایی و زنجیره توسعه گیاهان داروئی شهرستان مصرف می شود.
فرامرزی ادامه داد: تولید و مصرف کمپوست ترویج مصرف کودهای ارگانیک و تولید کمپوست خانگی و کاهش مصرف کود‌های شیمیایی، افزایش مواد آلی و بهبود حاصلخیزی خاک، حفظ و احیاء محیط زیست و کاهش هزینه‌های را در پی داشته است.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کنگان مهارت افزایی، ایجاد و توسعه اشتغال زنان روستایی، استفاده مطلوب از ضایعات کشاورزی و خانگی ارزان، تولید محصول سالم و توسعه سلامت افراد جامعه را از اهداف اصلی اجرای این طرح بر شمرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*