۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اجتماعی » اخبار روز
  • شناسه : 831
  • ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۹
  • 211 بازدید
  • ارسال توسط :
کلاهبرداری نوجوان بوشهری با وعده الماس

کلاهبرداری نوجوان بوشهری با وعده الماس

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از دستگیری نوجوان ۱۵ ساله بوشهری خبر داد که با ترغیب گیمرها به الماس رایگان در اکانت بازی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کرد. متهم پس از دریافت جیمیل و رمز آن، اقدام به خارج کردن کاربران از بازی مذکور کرده و در ادامه با پاک کردن مستندات و ردپاهای جامانده […]

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از دستگیری نوجوان ۱۵ ساله بوشهری خبر داد که با ترغیب گیمرها به الماس رایگان در اکانت بازی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کرد.

متهم پس از دریافت جیمیل و رمز آن، اقدام به خارج کردن کاربران از بازی مذکور کرده و در ادامه با پاک کردن مستندات و ردپاهای جامانده از خود و حذف تمامی اطلاعات و محتویات تلفن همراه کاربران بازی، آن‌ها را در همان بستر به فروش می‌رسانده است.

به گزارش بنک نیوز،بازی های مثل فری فایر ، پابجی ، کلاف و ماینکرافت ، جی تی و ….. از جمله بازی هایی هستند که امروزه بین کودکان و نوجوانان رایج بوده و برخی از این بازی ها به صورت آنلاین می باشد که در برخی از این بازی ها برای رفتن به مراحل بعدی نیاز به داشتن یا خرید الماس و ….. می باشد .برخی از کلاه برداران با ورود به این بازی ها وسوسه کردن کودکان، آنان را تشویق به خریدن الماس می کنند و در این بین ممکن است با دست یابی به رمز دوم کارت بانکی یا رمز جیمیل اقدام به کلاه برداری کنند .

به گفته جامعه شناسان ،با توجه به آنلاین شدن مدارس و دسترسی بیشتر کودکان و نوجوانان به گوشی تلفن همراه،میزان ساعات بازی های آنلاین کودکان افزایش یافته و خطر افت تحصیلی شدید احساس می شود و از این جهت والدین باید نظارت بیشتری بر کودکان و نوجوانان و نوع بازی های آنلاین داشته باشند.

بنک_نیوز

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*