۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 8392
  • ۱۰ خرداد ۱۴۰۴ - ۱۲:۵۳
  • 397 بازدید
  • ارسال توسط :
  • نویسنده : قاسم احمدی
  • منبع : بنک‌نیوز
نشست مشترک مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کنگان با مسئولان منطقه ویژه پارس برگزار شد

نشست مشترک مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کنگان با مسئولان منطقه ویژه پارس برگزار شد

در راستای ارتقاء سطح کیفی آموزش و توسعه برنامه‌های توانمندسازی در شهرستان کنگان، نشستی مشترک با حضور معاون آموزشی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کنگان و جمعی از دغدغه‌مندان حوزه آموزش در محل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس برگزار شد.

در راستای ارتقاء سطح کیفی آموزش و توسعه برنامه‌های توانمندسازی در شهرستان کنگان، نشستی مشترک با حضور معاون آموزشی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کنگان و جمعی از دغدغه‌مندان حوزه آموزش در محل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس برگزار شد.

 

در این نشست، برنامه‌های آموزشی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کنگان به تفصیل تشریح و بر اهمیت هم‌افزایی میان نهادهای دولتی و صنعتی در راستای ارتقاء سطح علمی دانش‌آموزان و معلمان تأکید شد.

 

این دیدار با حضور دکتر حیاتی، مشاور مدیرعامل و نماینده سازمان منطقه ویژه در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی، دکتر موسوی‌زاده، رئیس اداره آموزش و توانمندسازی نیروی انسانی منطقه ویژه پارس، و آقای شریفی، دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر و کارشناس مسئولیت‌های اجتماعی برگزار شد، در این نشست، بر ضرورت هم‌گرایی و هم‌افزایی میان آموزش و پرورش و سازمان منطقه ویژه پارس در راستای حمایت از طرح‌های نوآورانه آموزشی، ارتقاء مهارت‌های تخصصی معلمان، توانمندسازی دانش‌آموزان و اجرای برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و پیشگیرانه همچون مقابله با آسیب‌های اجتماعی تأکید گردید.

 

تدوین برنامه‌های مشترک، ایجاد زمینه برای بهره‌مندی مدارس از ظرفیت‌های منطقه ویژه، و گسترش آموزش‌های مهارتی از جمله مواردی بود که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت، این نشست گامی مهم در جهت تحقق مسئولیت اجتماعی صنایع مستقر در منطقه ویژه پارس و پاسخ‌گویی به نیازهای آموزشی شهرستان کنگان ارزیابی می‌شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*