۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار روز » شهرستان کنگان
  • شناسه : 940
  • ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸
  • 193 بازدید
  • ارسال توسط :
۵۸ پروژه در شهرستان کنگان افتتاح یا آغاز شد

۵۸ پروژه در شهرستان کنگان افتتاح یا آغاز شد

کنگان- فرماندار کنگان گفت: در دهه مبارک فجر سال جاری ۵۸ پروژه در شهرستان کنگان افتتاح یا آغاز شد. به گزارش بنک نیوز،احمد غریبی اظهار داشت: در دهه مبارک فجر سال جاری شاهد افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۵۸ پروژه با مبلغ ۱۹۳ میلیارد و ۵۱۶ میلیون تومان در شهرستان کنگان بودیم.وی اضافه کرد: ۴۱ […]

کنگان- فرماندار کنگان گفت: در دهه مبارک فجر سال جاری ۵۸ پروژه در شهرستان کنگان افتتاح یا آغاز شد.

به گزارش بنک نیوز،احمد غریبی اظهار داشت: در دهه مبارک فجر سال جاری شاهد افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۵۸ پروژه با مبلغ ۱۹۳ میلیارد و ۵۱۶ میلیون تومان در شهرستان کنگان بودیم.
وی اضافه کرد: ۴۱ پروژه قابل بهر برداری با اعتبار ۱۲۶ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید و عملیات اجرایی ۱۷ پروژه با اعتبار ۶۷ میلیارد تومان آغاز شد.
فرماندار کنگان ادامه داد: در دهه فجر امسال در شهرستان کنگان دو پروژه در حوزه گردشگری با اعتبار ۱۴ میلیارد تومان افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.
وی افزود: ۳۰ پروژه در حوزه عمران شهری و روستایی با مبلغ ۳۲ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید و عملیات اجرایی ۱۰ پروژه با اعتبار ۱۹ میلیارد تومان آغاز شد.
غریبی با اشاره به افتتاح یا آغاز سه پروژه در حوزه آموزش با اعتبار ۳۴ میلیارد تومان بیان کرد: دو پروژه حمایتی با اعتبار ۱۷ میلیارد تومان افتتاح یا آغاز شد.
وی با اشاره به افتتاح دو پروژه در حوزه انرژی با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان در این شهرستان افزود: در حوزه منابع طبیعی و آبخیز داری نیز به پروژه با اعتبار ۱۱ میلیارد تومان آغاز شد.
فرماندار کنگان از افتتاح یک پروژه در حوزه توسعه زیرساخت‌های بندری با اعتبار هفت میلیارد تومان خبر داد و گفت: شش پروژه در حوزه توسعه خدمات ارتباطات با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان افتتاح یا آغاز شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*